طراحی سایت خبری

جستجو

اتفاقات و رویداد های مختلفی در سرتاسر دنیا رخ می‌دهد که مردم تمایل دارند هر لحظه و در کمترین زمان ممکن از آن ها با خبر شوند. در گذشته نچندان دور این کار با استفاده از روزنامه های کاغذی امکان پذیر بود اما در عصر حاضر که تکنولوژی و اینترنت بیشترین استفاده و بروزرسانی را داشته اند ، مطلع شدن از اخبار و اتفاقات جدید از طریق انواع دستگاه های دیجیتالی مانند لپ تاپ ، موبایل یا تبلت امکان پذیر شده است.

طراحی سایت خبری مختص افراد خاصی نیست و به غیر از دبیران مجله و خبر نگاران ، تمامی شرکت ها هم می‌توانند سایت خبری داشته باشند. با طراحی سایت خبری علاوه بر اینکه اعتبار برند شرکت ها افزایش میابد، خبرنگاران و روزنامه نگاران زیادی می‌توانند اخبار و رسانه های خود را در سایت منتشر کنند. 

بنابراین با طراحی سایت خبری شما می‌توانید اخبار و اتفاقات دست اول را در اختیار عموم مردم و مخاطبان قرار دهید که بدین صورت با افزایش مخاطبان، اعتبار سایت خبری شما هم افزایش می‌یابد. هرقدر اعتبار سایت شما افزایش پیدا کند و ورودی بیشتری داشته باشید می‌توانید در آینده از طریق گرفتن انواع تبلیغات درآمدزایی کنید .

شرکت سئووب7 فعال در زمینه طراحی سایت و سئو ، علاوه بر ارائه خدمات طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی، خدمات طراحی سایت خبری را هم با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت به شما ارائه می‌دهد و در تمام مسیر طراحی و سئو سایت در کنار شما خواهد بود.

اهمیت طراحی سایت خبری و خبرگزاری

اهمیت طراحی سایت خبری و خبرگزاری

طراحی سایت خبری از نقطه نظر های مختلفی می‌تواند اهمیت زیادی داشته باشد. عمده افرادی که اقدام به طراحی سایت می‌کنند شرکت ها، رسانه ها و خبرنگاران هستند. اما افراد شخصی هم می‌توانند یک سایت خبری طراحی و مدیریت کنند.

از مهمترین اهمیت طراحی سایت خبری برای شرکت ها افزایش اعتبار شرکت و همچنین افزایش اعتماد مخاطبان است. یک شرکت هرچقدر بتواند اخبار و اتفاقات به روزش را منتشر کند به همان میزان اعتبار برندش افزایش میابد. همچنین مخاطبانی که می‌خواهند در باره یک شرکت اطلاعات بدست آورند به راحتی می‌توانند با مراجه به سایت خبری شرکت به هدف خود دست یابند که این کار باعث اعتماد سازی می‌شود.

اهمیتی که طراحی سایت خبری برای رسانه ها دارد این است که امروزه افراد تمایلی به خرید روزنامه ها و مجلات ندارند و ترجیح می‌دهند اخبار جدید را از طریق اینترنت دنبال کنند بنابراین رسانه ها با طراحی سایت خبری این امکان را به دنبال کنندگان می‌دهند تا آن ها بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی اخبار کل دنیا را پیگیری کنند.

خبرنگاران هم با طراحی سایت خبری می‌توانند علاوه بر انتشار سریع اخبار و رسانه های خود ،با ایجاد خلاقیت در خبرگزاری از سایر خبرنگاران و رسانه ها متمایز شوند.

افراد شخصی اکثرا به دلیل درآمدزایی اقدام به طراحی سایت خبری می‌کنند به این صورت که با افزایش مخاطبان و ورودی سایت آن ها می‌توانند به وسیله تبلیغات و یا ریپورتاژ ها به درآمد های بالایی دست پیدا کنند زیرا سرعت ارتقای سایت های خبری به قدری بالا است که یک سایت خبری به سرعت می‌تواند به رتبه های بالا در صفحات گوگل راه یابد و انتشار هر تبلیغی در این سایت ها به منزله دیده شدن در سطح بین الملل است. 

اما بهتر است بدانید طراحی سایت خبری به صورت حرفه ای و ارتقای آن به رتبه های بالا در صفحات گوگل نیازمند دانش و تجربه بالا در طراحی سایت خبری و سئو حرفه ای است که تیم متخصص Seoweb7 می‌تواند شما را یاری کند تا بهترین و مناسب ترین سایت خبری را برای خودتان طراحی کنید. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ویژگی های طراحی سایت خبری

ویژگی های طراحی سایت خبری

سایت های خبری برای اینکه بتوانند بهترین کارایی و بیشترین بازدید را داشته باشند باید چند ویژگی مهم را دارا باشند، برخی از این ویژگی ها عبارت است از:

1. سرعت بارگذاری بالای سایت: افرادی که دنبال کننده سایت های خبری هستند تمایل دارند تا در کسری از ثانیه از اخبار مد نظر خود مطلع شوند بنابراین اگر سرعت بارگذاری سایت خبری شما پایین باشد افراد از بازدید آن صرف نظر می‌کنند و به سراغ سایت های دیگر با سرعت بارگذاری بالا می‌روند که این کار به سایت شما آسیب می‌رساند و باعث کاهش اعتبار سئو سایت شما می‌شود زیرا ربات های گوگل سایت خبری شما را ناکارآمد شناسایی میکند.

2. ریسپانسیو بودن سایت: سایت های خبری باید ریسپانسیو باشند یعنی در تمام دستگاه های دیجیتالی قابل دسترسی باشند زیرا اکثر مردمی که به دنبال دسترسی سریع به اخبار روز دنیا هستند از انواع دستگاه های دیجیتالی مانند تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ استفاده می‌کنند.

3. امنیت بالای سایت: امنیت بالای سایت یکی از ویژگی هایی است که هر سایت خبری باید داشته باشد. زیرا کاربران با وارد کردن اطلاعات خود عضو سایت های خبری می‌شوند و سرقت اطلاعات کاربران همیشه در فضای مجازی وجود داشته است. بنابراین باید نسبت به امنیت سایت خبری خود در برابر هکر ها توجه ویژه داشته باشید. 

برای اینکه بتوانید امنیت سایت خبری خود را تامین کنید می‌توانید سیستم SSL را روی سایت خبری خود راه اندازی کنید. این سیستم اطلاعات کاربران را به صورت رمز های پیچیده کد گذاری می‌کند و بدین صورت تمام اطلاعات کاربران در سایت شما مصون می‌مانند.

4. گرافیک و ظاهر مناسب سایت: انتخاب المان ها و رنگ های مناسب در طراحی سایت خبری باید به گونه ای باشد که برای مخاطبان جذاب باشد و باعث سردرگمی مخاطب نشود یعنی افراد بتوانند به راحتی به قسمت های مورد نظر سایت خبری دسترسی داشته باشند.  توجه به این موارد باعث جذب مخاطبان بیشتر و ایجاد تجربه کاربری بهینه می‌شود.

5. استفاده از اخبار و رویداد های به روز: انتشار و بروز رسانی لحظه به لحظه اخبار باعث معتبر شدن و افزایش ورودی سایت شما می‌شود هرچقدر سایت خبری شما مملو از خبر های جدید باشد مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید.

امکانات طراحی سایت خبری

امکانات طراحی سایت خبری

یک سایت خبری دارای چندین بخش است که عبارت است از:

1. بخش رسانه ها و ویدئو ها: باید بخشی در سایت وجود داشته باشد که بتوانید گالری تصاویر و ویدئو های خبری خود را به راحتی در سایت بارگذاری کنید.

2. پنل عضویت کاربران: در این قسمت کاربران با وارد کردن اطلاعات خود می‌توانند عضو سایت خبری شوند و تمام بخش های موجود در سایت بدون محدودیت دسترسی داشته باشند.

3. بخش نظرسنجی: این قسمتی است که کاربران نظرات خود را نسبت به اخبار منتشر شده و کیفیت آن ها اعلام می‌کنند.

4. بخش آماری کاربران: در این قسمت میزان ورودی و بازدید سایت برای مدیران سایت نمایش داده می‌شود که از لحاظ تجزیه و تحلیل آماری اهمیت زیادی دارد.

5. جایگاه قرارگیری تبلیغات: باید در سایت قسمت های مناسبی برای درج تبلیغات ویدئویی یا متنی قرار داده شود.

6. بخش آرشیو خبر ها: در این قسمت تمامی خبر های منتشر شده دسته بندی می‌شوند.

7. امکان دسترسی به اخبار تاریخ و زمان خاص: این بخش طوری طراحی می‌شود که کاربران بتوانند با جست و جوی تاریخ مشخصی به اخبار آن دست یابند.

8. امکان چند زبانه بودن سایت: سایت خبری باید طوری طراحی شود که افراد با هر زبانی بتوانند به اخبار مد نظرشان دست یابند.

9. دسته بندی اخبار شهرها: اخبار شهر های مختلف در طراحی سایت خبری دسته بندی می‌شوند تا هر شخص با انتخاب شهر مد نظرش به اخبار آن دسترسی پیدا کند.

ساخت سایت خبری با وردپرس

ساخت سایت خبری با وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان و حرفه ای است که به دلیل سهولت در استفاده و مدیریت ، انتخاب اکثر طراحان و مدیران سایت است. استفاده از وردپرس این امکان را به طراحان سایت می‌دهد تا بدون کد نویسی یک سایت خبری حرفه ای را طراحی و مدیریت کنند.

طراحی سایت خبری با استفاده از وردپرس مزایای بسیار زیادی دارد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس این امکان را به شما می‌دهد تا به سرعت و به آسانی سایت خود را ارتقا دهید. امکانات و افزونه هایی که وردپرس دارد این امکان را به شما می‌دهد تا ویژگی های مورد نظر خودتان را به راحتی به سایت خبری خود اضافه کنید. 

همچنین می‌توانید به راحتی و مستقل اخبار جدید به صفحه خود اضافه کنید. اضافه کردن رسانه ها و ویرایش تمام قسمت های سایت نیز به وسیله وردپرس انجام می‌شود. بنابراین طراحی سایت خبری با وردپرس یک انتخاب هوشمندانه است که به سرعت سایت خود را ارتقا دهید. 

تیم متخصص سئووب7 با دانش و تخصصی که دارد می‌تواند به شما کمک کند تا یک سایت خبری وردپرسی ، ایمن و مدرن را برای خود طراحی کنید.

تعرفه طراحی سایت خبری

تعرفه طراحی سایت خبری

عوامل بسیار زیادی مانند امکانات و ویژگی های مورد نظر، پشتیبانی و سئو سایت خبری ، اندازه و محتوای سایت و … تعرفه های طراحی سایت خبری را تحت تاثیر قرار می‌دهند. شرکت سئووب7 با توجه به تمامی موارد دخیل در قیمت طراحی سایت خبری مناسب ترین قیمت را در پکیج هایی به مشتریان ارائه می‌دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تعرفه طراحی سایت خبری روی لینک زیر کلیک کنید.

آموزش طراحی سایت خبری

آموزش طراحی سایت خبری

در حالت کلی طراحی سایت خبری در چند مرحله خلاصه می‌شود:

1. در مرحله اول طراحی سایت خبری ابتدا هاست و دامنه مناسب خریداری می‌شود و بهتر است در انتخاب دامنه نهایت دقت را داشته باشید چون امکان تغییر وجود ندارد.

دامنه: دامنه همان آدرسی است که سایت شما بر روی آن قرار می‌گیرد و بر حسب نیازتان می‌توانید از انواع com , .ir , .org. و … استفاده کنید.

هاست: بخشی است که تمام اطلاعات سایت و کاربران بر روی آن قرار می‌گیرد. امنیت و سرعت بالای بارگذاری سایت نیز مربوط به این بخش است.

2. در این مرحله با توجه به نیاز و سلیقه مشتریان قالب سایت طراحی و یا انتخاب می‌شود و بعد جایگاه قرارگیری تمام عناصر سایت مانند منو ها، صفحه اصلی و خدمات تعیین می‌شود.

3. در مرحله سوم برنامه نویسی سایت انجام می‌شود که با توجه به نیاز و بودجه مخاطب می‌توان از انواع مختلف پلتفرم های طراحی سایت خبری مانند وردپرس استفاده کرد.

4. در نهایت بعد از نصب تمام افزونه ها و ایجاد ویژگی های مد نظر و بارگذاری محتوای اولیه ، سایت بهینه سازی و سئو شده و در بستر بین الملل ( گوگل ) راه اندازی می‌شود.

آموزش طراحی سایت خبری یک کار بسیار زمانبر و نیازمند صرف هزینه بالایی است که بعد از یادگیری کامل نیز ممکن است به اندازه کافی دانش و تجربه کافی برای طراحی سایت خبری را نداشته باشید.

بنابراین می‌توانید طراحی سایت خبری خود را به متخصصان شرکت سئووب7 بسپارید و به صورت کاملا اصولی و ایمن و ریسپانسیو یک سایت خبری بهینه را برای خود طراحی کنید.

ساخت سایت خبری رایگان

ساخت سایت خبری رایگان

طراحی سایت خبری به صورت رایگان آن کارایی لازم را برای شرکت ها ، نشریات ، خبرنگاران و اشخاص ندارد. زیرا طراحی سایت خبری رایگان دارای محدودیت های زیادی است. شما در طراحی سایت خبری رایگان امکان طراحی اختصاصی و افزودن ویژگی های مدنظرتان را ندارید. همچنین ممکن است سایت های خبری که به صورت رایگان طراحی شده اند از امنیت و سرعت بارگذاری خوبی برخوردار نباشند.

گاها ممکن است سایت های خبری رایگان به درستی برای موتور های جست و جو بهینه نشده باشند که این باعث می‌شود کاربران نتوانند به سایت خبری شما دسترسی داشته باشند . بنابراین با کاهش بازدید و ورودی سایت ، اعتبار سئو سایت شما کاهش میابد و در نتیجه سایت به رتبه های بالا در صفحات گوگل ارتقا نمیابد. 

بعضی مواقع هم ممکن است طراحان سایت خبری رایگان از قالب هایی استفاده کنند که کرک شده و یا تکراری باشند بنابراین کاربران با ورود به سایت شما احساس می‌کنند که به آن ها و محتوای سایت ارزشی داده نشده است در نتیجه با عدم ارائه تجربه کاربری خوب، مخاطبان خود را از دست می‌دهید.

بنابراین طراحی سایت خبری رایگان به هیچ عنوان به شما توصیه نمی‌شود. اگر می‌خواهید با هزینه ای بسیار مناسب یک سایت خبری حرفه ای طراحی کنید که از متد های جدید بهره برده و به خوبی بهینه شده باشد، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت سئووب7 در ارتباط باشد.

طراحی سایت خبری باسئووب7

طراحی سایت خبری با سئووب7

شرکت سئووب7 با داشتن تیمی متخصص در زمینه طراحی سایت و سئو، به شما کمک می‌کند تا یک سایت خبری با کیفیت و فیمت مناسب را طراحی کنید. همچنین تیم سئووب7 با پشتیبانی دائمی بعد از انجام پروژه به شما کمک تا بتوانید سایت خود را همواره بروز و در دسترس قرار دهید و هرگونه خطای احتمالی را به سرعت برطرف کنید.

با بهره گیری از خدمات شرکت سئووب7 می‌توانید علاوه بر طراحی سایت خبری ، طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی را هم انجام دهید همچنین می‌توانید از خدمات سئو و بهینه سازی سایت شرکت سئووب7 هم بهره بگیرید.

در نتیجه با استفاده از خدمات طراحی سایت خبری شرکت سئووب7 می‌توانید بدون نگرانی یک سایت خبری بهینه و کارآمد را طراحی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *