طراحی سایت بین المللی | ساخت سایت خارجی

جستجو

با گسترش حضور مردم در دنیای وب و توسعه چشم گیر در طراحی صفحات وب، زمینه ارتباطات مردم جهان با یکدیگر و تعامل با سایت ها فراهم شده است. امروزه کسب و کار هایی که قصد دارند در فضای اینترنت مشتریانی از نقاط مختلف جهان جذب کنند می بایست برای طراحی سایت بین المللی یا همان ساخت سایت خارجی اقدام کنند.

ساخت سایت خارجی با توجه به گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کشور های مختلف به امری ضروری برای کسب و کار های اینترنتی مخصوصا کسب و کار های داخلی تبدیل شده. با حاکم بودن وضعیت اقتصادی نامطلوب و طی روند صعودی دلار، طراحی سایت بین المللی می تواند یک گزینه مناسب برای کسب درآمد بصورت ارزی برای شما باشد.

طراحی سایت بین المللی علاوه بر رشد درآمد شما، در دیده شدن و شناخته شدن کسب و کارتان هم بسیار موثر است. زمانی که با طراحی سایت بین المللی در سطح جهان شناخته شوید، در واقع شما به یک برند تبدیل شده اید و برای مردم در داخل کشور و خارج از کشور از اعتبار و اطمینان بسیاری برخوردار خواهید بود.

 طراحی سایت بین المللی و یا ساخت سایت خارجی نسبت به کشور های دیگر با هزینه های به صرفه تر صورت می گیرد و این مسئله برای افراد ساکن در ایران می تواند یک مزیت محسوب شود. البته این هزینه ها بر اساس نوع طراحی سایت و امکانات صورت گرفته در آن ها متغیر می باشد.

طراحی سایت بین المللی بصورت چند زبانه می باشد، یعنی افراد مختلف در جهان با زبان های متفاوت می توانند سایت شما را ببینند و به راحتی با شما تعامل برقرار کنند.

اگر امروزه شما می توانید با افراد مختلف در جهان در ارتباط باشید و یا کسب و کار اینترنتی دارید که می توانید آن را در سطح بین المللی و یا همزمان در یک کشور متفاوت هم گسترش دهید پس طراحی سایت بین المللی یا ساخت سایت خارجی برای شما توصیه می شود.

تیم سئووب7، به‌عنوان یک مجموعه حرفه‌ای در طراحی سایت، آماده ارائه خدمات در طراحی سایت بین المللی و ساخت سایت خارجی است. این تیم با تجربه و دانش فنی خود، به شما کمک خواهد کرد تا سایتی اختصاصی برای معرفی کسب‌ و کارتان در بین کشور های مختلف ایجاد کنید.

اهمیت طراحی سایت بین المللی و سایت خارجی

اهمیت طراحی سایت بین المللی و ساخت سایت خارجی

طراحی سایت بین المللی با توجه به حضور مردم در اینترنت از تمام دنیا، خیلی در رونق و دیده شدن کسب و کار شما کمک می کند. اگر شما صاحب یک کارخانه صنعتی یا یک شرکت هستید می توانید با طراحی سایت بین المللی تبدیل به یک برند شوید و یا اگر یک برند در داخل کشور هستید خود را به افراد مختلف معرفی کنید.

از اهمیت های مهم و اصلی در طراحی سایت بین المللی همان بحث چند زبانه بودن سایت می باشد. یک سایت چند زبانه می تواند در زبان هایی که تعریف شده ترجمه شود. یعنی محتوا و نوشته های شما که در حالت عادی به زبان فارسی است، به چند زبان مختلف مثل انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی و دیگر زبان های پر مخاطب جهان ترجمه شود.

اگر سایت شما به منظور ساخت سایت خارجی صورت گیرد دیگر بحث چند زبانه از بین خواهد رفت، درواقع سایت شما از اهمیت دو زبانه بودن پیروی خواهد کرد و مختص به یک کشور دیگری که شما قصد دارید در آن فعالیت کنید خواهد بود.

در طراحی سایت بین المللی با افزودن امکان چند زبانه، شما از ارتباط و تعامل با افراد مختلف جهان بهره می برید و این زمینه آغاز همکاری و شناخت شما در سطح جهانی خواهد بود. با کسب اعتبار جهانی همچنین شما قادر خواهید بود که برای دریافت مجوز ها و استاندارد های بین المللی اقدام کنید.

از اهمیت های دیگر در طراحی سایت بین المللی شروع رقابت با برند های جهانی حتی برند های مشهور خواهد بود. زمانی که شما در سایت شرکتی یا کارخانه ای و حتی سایت فروشگاهی خود سعی می کنید درباره خدمات و محصولات خود توضیحات کاملی ارائه دهید و به صورت جذاب آن ها را به نمایش بگذارید، قطعا می توانید مخاطبان زیادی را به خود جذب کنید و حتی آن ها را به مشتری تبدیل کنید.

ساخت سایت خارجی هم تقریبا از اهمیت های یکسانی با طراحی سایت بین المللی برخوردار است اما مهم ترین اهمیت آن را می توان تلاش برای پیشرفت در یک کشور خارجی علاوه بر کشور خود دانست. در طراحی سایت بین المللی هدف چندین افراد متفاوت در کشور های مختلف است اما در ساخت سایت خارجی هدف فقط یک کشور خارجی است و تمرکز و فعالیت در روی آن کشور خواهد بود.

طراحی سایت بین المللی

طراحی سایت بین المللی

با توسعه و گسترش اینترنت در سراسر دنیا، زمینه برقراری ارتباط افراد مختلف با یکدیگر فراهم شده است. افراد صاحب شرکت یا کارخانه در سال های گذشته برای معرفی تولیدات خود، مجبور به سفر به کشور های خارجی بودند و باید هزینه های زیادی را در قبال این کار متقبل می شدند.

اما امروزه با طراحی سایت بین المللی برای شرکت یا کارخانه و حتی سایت فروشگاهی خود می توانید به راحتی و با تولید محتوا های جذاب و انجام تبلیغات و بخصوص سئو، کسب و کار خود را به افراد مختلف در جهان معرفی کنید و از این طریق با مشتریان خارجی قرارداد ببندید و به کسب درآمد برسید.

با طراحی سایت بین المللی رقابت در بازار جهانی را تجربه می کنید و با رقبای مختلف در بازار بین المللی آشنا می شوید. این کار شما را مجاب می کند تا بیش از پیش به اهمیت طراحی سایت بین المللی پی ببرید و سعی کنید تا برای ماندن در کورس رقابت پیشرفت کنید.

طراحی سایت بین المللی مزایای زیادی دارد که به طور خلاصه در زیر به چند مورد از این مزایا اشاره می کنیم :

بهبود تجربه کاربری : شما با طراحی سایت بین المللی می توانید به بهبود تجربه کاربری کمک کنید، زمانی که شما در عرصه بین المللی، سایت کسب و کار خود را بالا می آورید دغدغه شما درک نیاز های کاربران متفاوت مربوط به حوزه کاری شما  خواهد شد و با معیار قرار دادن این نیاز ها و برطرف آن ها می توانید رضایت مشتریان را جلب کنید و بازدید از وب سایتتان را بالا ببرید.

برندینگ در سطح جهان : با طراحی سایت بین المللی می توانید کسب و کارتان را به تمام افراد در نقاط مختلف دنیا معرفی کنید و از این طریق مخاطبان زیادی را جذب کرده و با دیگر برند های جهانی رقابت کنید.

در طراحی سایت بین المللی یکی از شرط های فعالیت در این عرصه و همچنین بقا، چند زبانه بودن سایت می باشد. زمانی که سایت شما به چند زبان مختلف در دنیا ترجمه شود، میتوان آن را بین المللی دانست. بالطبع یک مخاطب خارجی برای مثال یک مخاطب ترکیه ای سایت شما را باز کند و نتواند سایت شما را به زبان خود ترجمه کند، سایت شما را ترک خواهد کرد و این کار امتیاز شما را نزد گوگل پایین خواهد آورد.

البته امروزه شاید فقط قرار دادن زبان انگلیسی بتواند شما را به بازار جهانی معرفی کند اما چون موضوع بحث بین المللی است، اجبار است که سایت شما به چند زبان بین المللی مطرح ترجمه شود تا افراد ساکن کشور های مختلف که به زبان انگلیسی مسلط نیستند بتوانند با سایت شما تعامل کنند و حتی با شما همکاری کنند.

در طراحی سایت بین المللی باید به سرعت بارگذاری سایت هم دقت ویژه ای داشت، زمانی که سایت شما بدون تاخیر زیاد بارگذاری شود افراد بیشتر علاقه مند خواهد بود تا با شما تعامل کند و این به مرور در بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو هم موثر خواهد بود..

زمانی که شما قصد طراحی سایت بین المللی را دارید باید به قوانین محلی کشور های مختلف هم اهمیت دهید یعنی سایت و محتوای آن، در کشور های مختلف با قوانین آن ها سازگار باشد که به راحتی برای کاربران آن کشور ها قابل دسترسی باشد.

همچنین به محتوا هایی که در سایت قرار می دهید باید خیلی توجه داشته باشید تا مبادا غیر مرتبط با موضوع اصلی کسب و کارتان باشد و منجر به نقض قوانین در کشور های مختلف باشد.

طراحی سایت و سئو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پس حتما باید به دست افراد کاربلد و حرفه ای انجام شود. همچنین طراحی سایت بین المللی خود از مهم ترین حوزه در زمینه طراحی سایت می باشد.

 شرکت سئووب 7 یکی از فعالان در حوزه طراحی سایت است که توسط افراد با تجربه در تیم خود، به کاربران در حوزه طراحی سایت خارج از کشور خدماتی را ارائه می دهد و شما می توانید برای سفارش طراحی سایت بین المللی از خدمات این تیم استفاده کنید.

ساخت سایت خارجی

ساخت سایت خارجی

افرادی که صاحب کسب و کار در حوزه وب یا اینترنت می باشند، امروزه علاقمند به  قصد معرفی کسب و کار خود در کشور های خارجی را دارند. ساخت سایت خارجی به منظور معرفی سایت به یک کشور خارج از ایران است.

صاحبان کسب و کار های اینترنتی که امکان این را ندارند در سطح بین الملل فعالیت کنند، می توانند با تحقیق درباره یک کشور و بر اساس نیاز های افراد ساکن در آنجا اقدام به ساخت سایت خارجی کنند. معمولا در ایران ساخت سایت خارجی برای کشور های همسایه می تواند گزینه مناسبی باشد.

با ساخت سایت خارجی شما در بازار رقابت آن کشور می توانید ظاهر شوید و با رقیب های خارجی خود رقابت کنید. این رقابت شما را برای پیشرفت وب سایت کسب و کارتان پخته می کند تا هم در بازار آن کشور و هم در بازار داخلی بتوانید خودتان را مطرح کنید.

ساخت سایت خارجی هم در برندینگ کسب و کار شما نیز اهمیت دارد و با معرفی خودتان به کاربران، زمینه این مسئله هم فراهم خواهد شد تا برای گسترش سایتتان در سطح بین الملل هم بیندیشید و محکم تر به رونق درآمد و رشد کسب و کارتان ادامه دهید.

اهمیت به تولید محتوای صحیح و دقیق در ساخت سایت خارجی از ضرورت های این زمینه می باشد. قطعا بازدیدکنندگان از سایت بتوانند از مطالب و محتوای موجود در سایت شما لذت ببرند و کسب و کار و تولیدات آن را بهتر بشناسند، امتیاز سایتتان نزد گوگل افزایش می یابد و به بهبود رتبه شما در موتور های جستجو کمک می کند.

همچنین در ساخت سایت خارجی باید به مسئله دو زبانه بودن سایت توجه کرد. یعنی وب سایت شما باید به زبان کشور مقصد هم به درستی ترجمه شود تا بازدیدکنندگان آن کشور بتوانند به راحتی با سایت شما تعامل کنند.

پسوند دامنه ای که در ساخت سایت خارجی در نظر گرفته می شود باید به بطوری باشد که در کشور مقصد هم مردم آن کشور بتوانند دسترسی داشته باشند. همچنین باید این را هم در نظر گرفت که پسوند باید در داخل کشور و خارج به راحتی قابل دسترسی باشد.

رعایت یک ساختار و به کارگیری تم رنگی و گرافیک مناسب در طراحی سایت برای خارج از کشور در بهبود تجربه کاربری شما موثر می باشد. با رعایت این موارد علاوه بر زیبایی، افراد نیز از تعامل با سایت شما لذت خواهید برد.

شرکت طراحی سایت سئووب7 می تواند شما را برای کسب موفقیت در ساخت سایت خارجی کمک کند و راهنمایی مناسب برای شما باشد. همچنین این شرکت با استفاده از به روز ترین متد های طراحی سایت در دنیا و پشتیبانی عالی همیشه در کنار شما خواهد بود تا بتوانید یک تجربه عالی در زمینه ساخت سایت خارجی داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت سایت خارجی و مشاوره برای طراحی یک وب سایت مناسب و ایده آل همراه با پشتیبانی عالی، با ما در ارتباط باشید.

هزینه طراحی سایت در خارج از کشور

هزینه طراحی سایت در خارج از کشور

در کشور ما ایران، هزینه های طراحی سایت بین المللی و ساخت سایت خارجی به نسبت دیگر کشور ها به صرفه است. افرادی که امکان گسترش کسب و کار خود در خارج از کشور را دارند می توانند به راحتی و با هزینه مناسب این کار را عملی کنند.

تعرفه برای طراحی سایت در خارج از کشور بر اساس امکانات متغییر می باشد، یعنی ممکن است شما در طراحی سایت برای خارج از کشور بخواهید امکانات اضافه تری را داشته باشید و بر اساس این امکانات قیمت طراحی سایت می توانند تغییر کند. البته عنوان کسب  و کار هم خود در بحث قیمت تاثیر دارد که مثلا سایت شما کارخانه ای است یا شرکتی.

در بحث پشتیبانی طراحی سایت در خارج از کشور، هزینه پشتیبانی بر اساس انتخاب کاربر می باشد. یعنی کاربر می تواند انتخاب کند پشتیبانی به منظور امنیت صورت گیرد و یا برای رفع مشکل و خرابی در سایت. پشتیبانی معمولا 1 ساله می باشد و در صورت عدم پرداخت هزینه پشتیبانی، در سایت شما بروزرسانی شکل نخواهد گرفت.

تیم seoweb7 همچنین در زمینه طراحی سایت و سئو خدماتی را انجام می دهد، سئووب 7 متشکل از افراد با تجربه و کاربلد می باشد که شما را در زمینه طراحی سایت بین المللی و ساخت سایت خارجی کمک می کند. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به قیمت و شرایط طراحی سایت در خارج از کشور با مشاوران ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

جمع بندی طراحی سایت بین المللی | ساخت سایت خارجی

با طراحی سایت بین المللی می توانید سایت کسب و کار خود چه شرکتی چه کارخانه ای و چه سایت فروشگاهی، در تمام نقاط دنیا معرفی کنید. طراحی سایت بین المللی به شما کمک می کند تا خودتان را در سراسر دنیا معرفی کنید و به یک برند تبدیل شوید.

در طراحی سایت بین المللی از امکان چند زبانه بودن استفاده می شود تا بازدیدکنندگان از کشور های مختلف بتوانند به راحتی سایت شما را به زبان خودشان ترجمه کنند تا به آسانی با شما تعامل کنند.

با وجود سایت بین المللی برای کسب و کارتان، دیگر نیاز ندارید برای معرفی تولیداتتان به کشور های خارجی سفر کنید و هزینه های سنگین متحمل شوید. بنابراین با طراحی سایت بین المللی به راحتی می توانید مخاطبان زیادی را از جای جای دنیا جذب کنید.

اگر نمی توانید در عرصه بین الملل وب سایت خود را توسعه دهید، می توانید به ساخت سایت خارجی بیاندیشید. منظور از ساخت سایت خارجی یعنی، هدف سایتتان فقط یک کشور خارجی است و محصولاتتان را به آن کشور صادر می کنید.

با ساخت سایت خارجی شما به بازار رقابت در آن کشور وارد می شوید در واقع این فرصت هم فراهم می شود که شما با رقبای محلی آن کشور به رقابت در بیایید و برای موفقیت در این رقابت خودتان را وادار به پیشرفت کنید.

البته در طراحی سایت بین المللی و حتی ساخت سایت خارجی، شما باید به این مسئله هم توجه کنید که سایت و محتوای سایت در راستای قانون محلی آن کشور ها باشد تا مبادا برای کاربران از دسترسی خارج شود و مشکلی برای وب سایتتان پیش بیاورد.

هدف اصلی از گسترش وب سایت در سطح جهان و کشور های خارجی، در واقع توسعه و رونق کسب و کار است. ارتقای سایت به سطح بین الملل سودآوری های زیادی را برای یک کسب و کار به همراه خواهد داشت و افرادی که این امکان برایشان فراهم است نباید در انجام آن تعلل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *