طراحی سایت ثبت آگهی | طراحی سایت درج آگهی

جستجو

در گذشته افراد برای خرید و فروش لوازم دست دوم به سمساری ها مراجعه می کردند و کسب و کار هایی که دنبال استخدام افراد بودند آگهی هایی را در سطح شهر نصب می کردند، اما امروزه با فعالیت گسترده مردم در اینترنت این امکان پیش آمده که با راه اندازی یک وب سایت به منظور ثبت آگهی، افراد بتوانند در منزل خود آگهی های فروش و استخدام را بارگذاری کنند و در معرض دید عموم قرار دهند.

با طراحی سایت ثبت آگهی این فضا به وجود خواهد آمد تا افراد بدون معطلی و با چند کلیک ساده آگهی های خود را به اشتراک بگذارند.

شاید این طرز تفکر در شما شکل بگیرد که با طراحی سایت درج آگهی هیچ منفعتی کسب نکنید اما در واقع می توانید با استفاده از خلاقیت به راحتی از این طریق سود زیادی را به دست آورید.

در طراحی سایت ثبت آگهی می توانید امکانات زیادی را به وجود بیاورید که در ادامه مقاله ما به این امکانات می پردازیم و درباره آنها توضیح می دهیم.

به دلیل حضور گسترده مردم در اینترنت، سایت های درج آگهی زیادی به وجود آمدند و از محبوبیت و بازدید بالایی هم برخوردار هستند به طوری که این روز ها همه ما اپلیکیشن این وب سایت ها نظیر دیوار و شیپور را در تلفن های هوشمند خود نصب داریم.

طراحی سایت درج آگهی به عنوان یک واسط بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود و برای اینکه سایت ثبت آگهی شما به عنوان یک مکان معتبر شناخته شود باید دائما بروزرسانی در آن صورت بگیرد و همچنین خیال کاربران را از لحاظ تامین امنیت و تضمین صحت آگهی ثبت شده راحت کند.

طراحی سایت ثبت آگهی فقط به منظور واسطه گری ایجاد نمی شود بلکه، افراد صاحب کسب و کاری که نیازمند استخدام نیروی کار هستند می توانند در این بستر آگهی هایی را بر اساس نیاز خود ثبت کنند تا نفرات مستعد و جویای کار را به خدمت بگیرند.

برای طراحی سایت ثبت آگهی مناسب و ایده آل ما می توانیم به شما کمک کنیم. تیم seoweb7 با نفرات حرفه ای و با تجربه خود آماده است تا خدماتی برای طراحی سایت و سئو به شما ارائه دهد و همچنین خدماتی را به شما در امر طراحی سایت ثبت آگهی اصولی می دهد.

هدف از طراحی سایت ثبت آگهی

هدف از طراحی سایت ثبت آگهی

هدف از طراحی سایت ثبت آگهی در واقع درج آگهی نیازمندی و یا فروش محصولات است. اما این کار در حالت عادی برای فرد صاحب سایت هیچ نفعی جز شناخته شدن سایتش ندارد.

در واقع هدف اصلی از طراحی سایت درج آگهی برای صاحب سایت از درصد خرید و فروش و تبلیغات در سایت می باشد. یعنی افرادی که در سایت شما آگهی فروشی را به اشتراک گذاشته اند و فردی برای خریداری آن اقدام می کند، از این طریق درصدی را مشخص کنید که هم از فروشنده و هم از خریدار مبلغی به عنوان هزینه واسطه گری دریافت کنید.

البته اگر به سایت های دیگر مثل دیوار توجه کنیم در ابتدا برای اینکه مخاطبی جذب کنند به صورت رایگان خدمات نشر آگهی را ارائه می دهند اما بعد از یک یا دو آگهی از کاربر هزینه ای را برای ثبت آگهی بعدی درخواست می کنند. 

یکی از اهداف اصلی دیگر در کسب درآمد از طراحی سایت ثبت آگهی قرار دادن بنر های تبلیغاتی در محیط سایت است. اینگونه از سایت ها به دلیل بازدید زیاد می توانند گزینه مناسبی برای کسب و کار هایی که قصد تبلیغ را دارند باشند.

البته کسب درآمد از طراحی سایت ثبت آگهی کاملا به طرز تفکر و استراتژی مدنظر خود صاحب سایت بستگی دارد.

ویژگی های طراحی سایت درج آگهی

ویژگی ها در طراحی سایت ثبت آگهی

ویژگی برای سایت ثبت آگهی بر اساس نیاز و دسترسی کاربران در طراحی سایت اعمال می شود. اگر در سایت های ثبت نیازمندی مثل دیوار دقت کنیم ویژگی هایی وجود دارد که به کاربران برای یافتن آگهی های مدنظرشان کمک می کند.

در زیر به برخی از این ویژگی های پرکاربرد در طراحی سایت درج آگهی می پردازیم :

ثبت نام کاربران :

امروزه با انجام امور و تراکنش در بستر اینترنت و به منظور جلوگیری از کلاهبرداری و امنیت کاربران ویژگی عضویت در سایت به وجود آمد. این ویژگی نیز در طراحی سایت ثبت آگهی هم قرار داده می شود تا کاربران احراز هویت خود را انجام دهند و از هرگونه عواقب ناشی از فریب و کلاهبرداری جلوگیری شود.

آگهی های فوری :

این ویژگی در جای خود برای صاحبان سایت ثبت آگهی خیلی سودآور می باشد. کاربران سایت برای اینکه آگهی خود را به ابتدای صفحات آگهی در سایت نیازمندی شما بیاورند تا در مدت زمان زیاد کاربران بسیاری آن را ببینند، باید مبلغی را در سایت شما پرداخت کنند تا آن آگهی را به ابتدای لیست آگهی ها اضافه کنید.

چت آنلاین در سایت :

افرادی که آگهی را در سایت ثبت آگهی شما درج می کنند ممکن است با تماس های زیاد و پی در پی روبرو شوند و از کار های دیگر خود بماند و یا حتی ممکن است بعضی از کاربران در آن لحظه امکان تماس تلفنی با فروشنده و یا صاحب آگهی را نداشته باشند بدین منظور ویژگی چت آنلاین در طراحی سایت درج آگهی می تواند موثر واقع شود و به راحتی برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط، با ثبت کننده آگهی در ارتباط باشند.

دسته بندی آگهی ها :

یک لیست واحد از آگهی ها شاید جذاب باشد ولی برای خیلی از افراد که دنبال نیازمندی موردنظر خود هستند می تواند وقت گیر باشد. با اعمال دسته بندی آگهی ها در طراحی سایت درج آگهی هم ثبت کننده می تواند به هدف مربوط خود برسد و هم افرادی که دنبال یک آگهی با موضوع مشخص هستند می توانند به راحتی به آگهی دسترسی داشته باشند.

آمار بازدید های آگهی :

کاربران شما بعد از ثبت آگهی می توانند در پنل آگهی خود ببینند که میزان بازدید از آگهی آن ها چقدر است و همچنین مشاهده کنند که چه تعداد از کاربران آگهی را ذخیره کردند. همچنین شما در طراحی سایت ثبت آگهی برای کاربرانی که آگهی آن ها از بازدید کمی برخوردار می توانید توصیه کنید تا از ویژگی فوری سازی آگهی بهره مند شوند.

تعیین استان و شهر :

زمانی که سایت درج آگهی شما شناخته شده بالطبع افراد زیادی در اکثر نقاط کشور برای درج آگهی سایت شما را انتخاب می کنند. زمانی که از استان ها و شهر های مختلف در سایت شما آگهی گذاشته شود برای افراد بومی یافتن آگهی مدنظر در منطقه خود سخت می شود.

پس با وجود ویژگی مشخص کردن شهر و استان در طراحی سایت درج آگهی، سایت شما می تواند به کاربران ساکن در مناطق  مختلف کشور کمک کند تا به آگهی های موجود در مناطق خود دسترسی داشته باشند.

مشخص کردن زمان آگهی ها :

زمانی که در حالت عادی یک آگهی ثبت شود تا کاربر اقدام به پاک کردن آن نکند آگهی بطور دائمی در سایت می ماند و این کار در افت سرعت سایت شما بسیار تاثیر دارد. برای اینکه این اتفاق رخ ندهد باید یک ویژگی هنگام ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی اعمال شود که در آن کاربران مدت زمان ماندگاری آگهی را تعیین کنند.

البته با وجود این کار شما صاحبان سایت باید محدودیت زمانی هم مشخص کنید برای مثال فردی که قصد ثبت آگهی دارد تا یک هفته می تواند آگهی را در سایت رایگان به اشتراک بگذارد و اگر می خواهد آگهی اش در سایت شما در مدت زمان طولانی قرار بگیرد، باید از این بابت هزینه ای را به شما بپردازد.

نکات مهم طراحی سایت ثبت آگهی

نکات مهم در طراحی سایت ثبت آگهی

برای اینکه یک سایت ثبت آگهی در مسیر فعالیتش با موفقیت پیش برود نیازمند رعایت چند نکات می باشد. در زیر به چند نکته مهم در طراحی سایت درج آگهی اشاره کرده و آن ها را شرح می دهیم :

سرعت بالا :

در سایت های ثبت آگهی ممکن است تعداد زیادی از افراد به طور همزمان آگهی های خود را بارگذاری کنند این مسئله قطعا در کاهش سرعت سایت تاثیر خواهد گذاشت و یا اگر کاربری بخواهد آگهی را در سایت به اشتراک بگذارد و اگر فرآیند بارگذاری به طول بیانجامد.

آن کاربر دیگر برای ثبت آگهی سخت به سایت شما مراجعه می کند یا اصلا سایت شما را باز نمی کند. پس باید برای افزایش سرعت سایت در طراحی سایت درج آگهی اقداماتی صورت گیرد و همچنین از احتمالات کاهش سرعت سایت جلوگیری شود.

سرعت در طراحی سایت ثبت آگهی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا برای بهینه سازی موتور جستجو هم تاثیر گذار است و نقش مهمی را دارد.

امنیت بالا :

زمانی که در سایت، آگهی یا نیازمندی درج می شود، افرادی که آن آگهی را می بینند از صحت آن آگهی و هویت فردی که آگهی را ثبت کرده اطلاعی ندارند و اینکه آنها بخواهند آن محصول دست دوم را بخرند یا برای استخدام به مکان کار بروند، ریسک بزرگی است و شاید آنها را از آگهی مدنظرشان بازدارد.

بدین منظور باید اقدامات امنیتی را در طراحی سایت درج آگهی پیاده سازی بکنید تا افراد به راحتی بتوانند آگهی های سایت شما را بررسی کنند و اطمینان شان به سایت شما افزایش یابد.

منظور از اقدامات امنیتی همان بررسی آگهی ها قبل انتشار و احراز هویت افرادی که می خواهند آگهی ثبت کنند و همچنین گرفتن تضمین و تعهد از آنها برای محصول یا آگهی که می خواهند درج کنند است.

واکنشگرایی سایت (ریسپانسیو) :

امروزه اکثر کاربران در اینترنت از تلفن های هوشمند یا تبلت ها استفاده می کنند. برای اینکه ساختار سایت شما در این پلتفرم ها حفظ شود و برهم خوردگی صورت نگیرد شما مستلزم رعایت واکنشگرایی در طراحی سایت ثبت آگهی می باشید.

واکنشگرایی خود در بهینه سازی موتور های جستجو تاثیر دارد و برای اینکه گوگل تشخیص دهد سایت ثبت آگهی شما یک سایت کامل برای تمام پلتفرم ها است باید اقدام به ریسپانسیو کردن در طراحی سایت ثبت آگهی خود بکنید.

سئو یا بهینه سازی موتور های جستجو (SEO) :

از نکات مهم برای دیده شدن سایت در محیط اینترنت انجام تکنیک های سئو می باشد. سئو یا بهینه سازی موتور های در افزایش رتبه شما در نتایج جستجو کمک می کند. با سئو شما ورودی های طبیعی از کاربران را دریافت می کنید و این در شناخته شدن سایت شما و همچنین افزایش کاربران تان بسیار موثر است.

امروزه اکثر سایت های موجود در اینترنت با سئو، سایت خود را در نتایج ابتدایی تقویت می کنند و همچنین برای رفتن به نتایج اولیه در موتور های جستجو رقابت شدیدی وجود دارد و شما برای اینکه در طراحی سایت ثبت آگهی یا همان طراحی سایت درج آگهی سئوی سایت خود را توسعه دهید نیازمند استخدام یک فرد ماهر در این زمینه هستید.

شاید برای شما این دغدغه پیش بیاید که چگونه می توانید یک سایت ثبت آگهی کامل و امن داشته باشید و شاید به هر مجموعه ای در سپردن طراحی سایت ثبت آگهی نتوانید اعتماد کنید.

ما در سئووب7 که شرکت دانش بنیانی است به شما این اطمینان را می دهیم که با خیال راحت طراحی سایت ثبت آگهی خود را به ما بسپارید، همچنین سئووب7 متشکل از افراد متخصص و جوان است که با تکنیک ها و روش های روز دنیا امور طراحی سایت و سئو را انجام می دهند.

آموزش ساخت سایت مثل دیوار (طراحی سایت ثبت آگهی)

آموزش ساخت سایت مثل دیوار

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که قصد دارند سایت ثبت آگهی آنها شبیه سایت دیوار باشد. برای ساخت سایت مثل دیوار شما می توانید تیم سئووب7 را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر بگیرید.

سئووب7 توسط تیم با تجربه و متخصص خود شما را در طراحی سایت ثبت آگهی یا همان طراحی سایت درج آگهی و همچنین ساخت سایت شبیه دیوار یاری می کند. همچنین این تیم خدماتی را در زمینه طراحی سایت و سئو به شما ارائه می دهد.

طراحی سایت درج آگهی با وردپرس

ساخت سایت مانند دیوار در وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا، متن باز و رایگان است. با استفاده از وردپرس و افزونه های آن می توان سایت ثبت آگهی طراحی کرد. در وردپرس بدون کدنویسی می توان سایتی با ظاهر و ساختار مدرن پیاده سازی کرد.

شما همچنین می توانید با استفاده از وردپرس سایتی مثل دیوار بسازید. با وجود قالب های آماده موجود در سایت های فروش قالب وردپرس، به راحتی می توان سایتی شبیه دیوار را پیدا سازی کرد. البته برای ساخت سایت مثل دیوار با وردپرس شما نیازمند یک فرد متخصص و مسلط به مفاهیم طراحی وب و وردپرس هستید.

برای آموزش ساخت سایت دیوار با وردپرس (طراحی سایت درج آگهی) باید شما مفاهیم اولیه ای از حوزه وب را فرا بگیرید. یادگیری این مفاهیم از ضرورت های ورود به طراحی سایت می باشد.

شاید نیاز داشته باشید تا طراحی سایت ثبت آگهی شما توسط سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام گیرد و این کار را بخواهید به افراد ماهر در این زمینه بسپارید. ما در سئووب7 آماده طراحی سایت ثبت آگهی شما با سیستم های مدیریت محتوا هستیم و در این زمینه خدمات مناسب و ایده آلی را به شما ارائه می دهیم.

در زیر به برخی از امکانات پایه ای که تیم سئووب7 برای طراحی سایت ثبت آگهی در نظر گرفته است اشاره شده است. همچنین تیم ما آماده افزودن امکانات بر اساس نیاز شما می باشد 

اقتصادیحرفه ایاختصاصی
شخصی سازی⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
تحویل7 روزه13 روزه29 روزه
کد نویسی✔️
فشرده سازی کد ها جهت بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر✔️✔️
نقشه سایت✔️✔️
چت آنلاین✔️✔️
افزودن زبان دوم✔️✔️
نصب ابزار سئو✔️✔️
طراحی بخش بلاگ✔️✔️
فرم استخدام✔️✔️
صفحه معرفی تیم✔️✔️✔️
صفحه طرح ها و پروژه ها✔️✔️✔️
تماس با ما✔️✔️✔️
تنظیمات امنیتی✔️✔️✔️
ذخیره صفحات در cache✔️✔️✔️
بهبود خودکار تصاویر✔️✔️✔️
مدیریت کاربران✔️✔️✔️
تولید محتوا✔️✔️✔️
طراحی اسلاید هوم✔️✔️✔️
مشاوره دریافت اینماد✔️✔️✔️
قسمت پرسش های متداول✔️✔️✔️
مدیریت شبکه های اجتماعی مختلف بر روی سایت✔️✔️✔️
گالری ویدیو و تصاویر✔️✔️✔️
صفحه خدمات✔️✔️✔️

جمع بندی

امروزه افراد زیادی در اینترنت فعالیت دارند، طراحی سایت ثبت آگهی می تواند به شما برای جذب کاربران فراوان کمک کند. سایت های ثبت آگهی در این برهه از زمان خیلی پرکاربرد هستند و در تمام خانواده ها حداقل یک نفر هست که به سایت دیوار سر بزند و یا حتی اپلیکیشن آن را در تلفن همراه خود نصب داشته باشد.

سایت های ثبت آگهی به مردم خیلی کمک می کنند. برای مثال افرادی که لوازم دست دوم دارند و تصمیم به فروش آن می گیرند می توانند در سایت های ثبت آگهی آن لوازم رو درج کنند تا افرادی که نیاز به آن ها دارند آن را از فروشنده خریداری کنند.

همچنین سایت های ثبت آگهی به افرادی که دنبال استخدام نیروی کار هستند و یا حتی کسانی که مهارتی دارند این امکان را می دهد تا به راحتی آگهی های خود را برای جذب مشتری و کارگر در سایت ثبت کنند.

گفتیم هدف از طراحی سایت ثبت آگهی فراهم آوردن یک محیط ساده و پر بازده برای آگهی های مردم است. اما هدف برای صاحب سایت کسب درآمد از آن می باشد. صاحبان سایت باید با متکی بر قدرت تفکر و برنامه ریزی خود مسیری را برای کسب درآمد از سایت ثبت آگهی مشخص کنند.

در طراحی سایت درج آگهی ویژگی هایی وجود دارد که در سهولت دسترسی کاربران حائز اهمیت است. این ویژگی ها گفتیم عبارتند از ثبت نام کاربران در سایت، چت آنلاین در سایت و ویژگی های متفاوت و جذاب دیگر که در بالا به آنها اشاره کرده و توضیح دادیم.

با رعایت نکات مهم در طراحی سایت ثبت آگهی یا همان طراحی سایت درج آگهی، می توان سایت خود را نهایی دانست. این نکات خیلی در امتیاز موتور های جستجو تاثیر دارد و این نکات است که شما را از دیگر رقبای خود متمایز می کند.

همچنین برای طراحی سایت ثبت آگهی می توان از سیستم های مدیریت محتوا هم کمک گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *