طراحی سایت ارزان

جستجو

طراحی سایت نیاز بسیاری از کسب و کارهای نوپا و یا کسب و کار هایی که میخواهند خدمات و محصولات خود را معرفی کنند می باشد.اما بسیاری از افراد به دلیل قیمت زیادی که شرکت های طراحی سایت دارند از این کار منصرف می شوند.

و یا هستند افرادی که به دلیل داشتن بودجه کم، طراحی سایت خود را به کسانی که طراحی سایت ارزان انجام می دهند می سپارند اما باید توجه داشت کسانی که طراحی سایت ارزان قیمت انجام می دهند خدمات خوبی برای مشتریان ارائه نمی دهند و با ساخت سایت ارزان مشتریان نمی تواند سایتی حرفه ای با طرح دلخواه خود را سفارش دهند که این می تواند باعث به هدر رفتن هزینه و زمان شما شود.

در واقع ساخت سایت ارزان ممکن است مشکلاتی در آینده برای شما به وجود آورد و باعث ایجاد ناامیدی و تردید برای ادامه روند طراحی سایت شما شود.اما چگونه می‌توان با هزینه‌ مناسب در دنیای آنلاین و پر رقابت امروزه، یک سایت حرفه ای و کارامد طراحی کرد ؟

در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم و مقاله ای برای طراحی سایت ارزان قیمت برای شما ارائه می دهیم و بهترین شرکتی که با توجه به نیازها و بودجه‌ ی شما می‌تواند سایتی با هزینه مناسب و حرفه ای را برای شما طراحی کند، معرفی می کنیم. شرکت سئووب7 با سابقه چند ساله در زمینه طراحی سایت و سئو با مشاوره‌های خود، به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی، یک سایت حرفه ای و کارامد با قیمت مناسب را برای کسب و کارتان طراحی کرده و به پیشرفت خود ادامه دهید.

هدف از طراحی سایت ارزان

هدف از طراحی سایت ارزان

عنوان طراحی سایت‌ ارزان قیمت اغلب به دلیل هدف کاهش هزینه‌ها و زمان‌، برای افرادی که به دنبال طراحی سایت برای گسترش کسب و کار خود هستند می باشد.کسانی که با هدف توسعه کسب و کار و برند خود دنبال ساخت سایت ارزان قیمت هستند و بودجه کافی برای این کار را ندارند به سمت شرکت هایی می روند که طراحی سایت ارزان با هزینه خیلی کم انجام می دهند که این بعد ها منجر به مشکلات زیادی می شود.

در طراحی سایت برای بهینه کردن سایت نیاز است افزونه هایی روی قالب شما نصب شود که برای این افزونه ها باید هزینه هایی پرداخت شود ولی به دلیل هزینه کمی که در ساخت سایت ارزان پرداخت می شود، نمی توان این افزونه ها را روی سایت شما نصب کرد که این باعث می شود دچار مشکلاتی در آینده شوید.

برای جلوگیری از این مشکلات و دستیابی به کیفیت مناسب در طراحی سایت، بسیارمهم است که با طراحان ماهر و با تجربه کار کنید. همچنین، پیش از شروع پروژه، باید نیازها، انتظارات و هدف‌هایتان را به وضوح مشخص کنید تا طراحان سایت از جزئیات کار مطلع شوند. تیم سئووب7 با طراحان سایت حرفه ای، سایتی به صورت ریسپانسیو شده، با سرعت و امنیت بالا متناسب با نیاز و خواست کاربران را با قیمتی مناسب برای شما طراحی می کند.

معایب طراحی سایت ارزان

معایب طراحی سایت ارزان

شرکت هایی که طراحی سایت ارزان انجام می دهند معمولا از قالب های رایگان استفاده می کنند که این قالب ها در آینده مشکل ساز می شوند و شما نمی توانید سایت خود را بهینه کنید. همچنین، شما نمی توانید سایتی با طراحی و رنگبندی دلخواه خود را سفارش دهید. استفاده از قالب‌های رایگان سایت به دلیل مشکلاتی نظیر کاهش امنیت، کاهش سرعت و عدم امکان ارتقاء، به هیچ وجه توصیه نمی‌شود.

در ادامه به معایب بیشتر طراحی سایت ارزان اشاره می کنیم:

کیفیت ضعیف در طراحی و اجرا:
طراحی و اجرای یک ‌سایت به کیفیت نهایی آن بستگی دارد و هزینه ی اجرای آن نیز می‌تواند در ک کیفیت سایت تاثیرگذار باشد. در مورد طراحی سایت‌های ارزان، باید توجه داشت که اختلاف زیاد در هزینه معمولاً نشانه‌ای از کیفیت ضعیف است و در برخی مواقع، سایت‌هایی که با هزینه کمتری طراحی می‌شوند، با مشکلاتی مانند کاهش توجه به جزئیات، عدم طراحی ریسپانسیو شده، سئو نشده برای گوگل و دیگر موتورهای جست و جو و کمبود امکانات در طراحی و اجرا روبرو می شوند که به کیفیت ضعیف منجر می‌شود.

کاهش امنیت: سایت های ارزان ممکن است از نظر امنیتی بسیار ضعیف باشند و طراحان، تخصص کافی در زمینه امنیت نداشته باشند و اقدام امنیتی کافی در طراحی و پیاده سازی سایت انجام ندهند.تدابیر امنیتی مانند گواهینامه ssl، حفاظت از اطلاعات مشتریان و سیستم رمز نگاری اطلاعات در سایت های ارزان قیمت وجود ندارد.

عدم حمایت و پشتیبانی مناسب: طراحی سایت فقط به معنی نصب و راه اندازی وب سایت نیست.بعد از راه اندازی سایت باید توسط متخصص وب پشتیبانی شود.ولی اکثر شرکت های ساخت سایت ارزان به دلیل تجربه کمی که دارند معمولا بعد از طراحی سایت ارزان به دلیل اینکه مبلغ کمی دریافت می کنند، در پشتیبانی سایت ضعیف عمل می کنند و توانایی این کار را ندارند.

تفاوت طراحی سایت ارزان با سایت حرفه ای در چیست؟

تفاوت طراحی سایت ارزان با حرفه ای

طراحی سایت ارزان سایتی است که با هزینه کمی طراحی می شود ولی تفاوت این نوع طراحی با سایت حرفه ای در چیست؟
در طراحی سایت ارزان یک سایت بدون کیفیت که هیچ جذابیت گرافیکی و محتوایی ندارد ساخته می شود. اصلی ترین عاملی که باعث تغییر بین طراحی سایت ارزان با طراحی سایت حرفه ای می شود تفاوت در کیفیت آن است.

یک مورد دیگر که تغییر زیادی بین این دو نوع طراحی ایجاد کرده گرافیک سایت است.هرچقدر ساختار و نوع گرافیک پیچیده تر باشد طراح زحمت بیشتری خواهد کشید و طبیعتا هزینه طراحی افزایش خواهد یافت.مورد بعدی که بین این دو نوع طراحی تغییر ایجاد کرده است بهینه سازی سایت است.سئو یا همان بهینه سازی سایت تاثیربسیاری در پیشرفت و بازاریابی آنلاین شما دارد و با سئو شدن سایت گوگل سایت شما را در رتبه های بالاتری قرار می دهد.

سئوی سایت فقط وابسته به محتوا نیست و باید اصول آن به صورت حرفه ای رعایت شود که در ساخت سایت ارزان به این نکات توجهی نمی شود.هرچقدر روی سئو و طراحی سایت شما بیشتر کار شود هزینه طراحی سایت بیشتر می شود. همچنین در طراحی سایت ارزان، سرعت پایین، تجربه کاربری ضعیف، ویژگی ها و امکانات محدود وکیفیت پایین سایت باعث شده است تفاوت زیادی بین ساخت سایت ارزان و حرفه ای ایجاد شود.

اگر شما هم به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستید تا تمامی امکانات را شامل شود با کارشناسان seoweb7 تماس بگیرید تا برای طراحی یک سایت حرفه ای و بدون نقص  با هزینه مناسب شما را راهنمایی کنند.

طراحی سایت شرکتی ارزان

طراحی سایت شرکتی ارزان

سایت شرکتی فضایی در بستر وب است که شرکت شما را به کاربران معرفی می کند و به عنوان نماینده شرکت شما حضور دارد.
سایت شرکتی این امکان را به مدیران و مشتریان می دهد تا بتوانند کار خود را از طریق طراحی سایت بدون حضور فیزیکی به جلو ببرند و گسترش دهند که این کار تاثیر زیادی در برندینگ و معرفی خدمات برای مشتریان دارد.

همچنین، سایت شرکتی باید دارای ویژگی هایی باشد که در طراحی سایت ارزان به دلیل کمبود بودجه نمی توان این ویژگی ها و امکانات را فراهم کرد.از جمله این ویژگی ها می توان به اطلاعات تماس، ریسپانسیو کردن سایت، امنیت سایت، سئوی سایت، ظاهر جذاب و راه های ارتباطی سریع و آنلاین با کارشناسان اشاره کرد که در طراحی سایت ارزان این امکانات بسیار محدود شده و با سلیقه مشتری طراحی نمی شود.

شاید در اوایل بعد از ساخت سایت ارزان هیچ مشکلی نداشته باشید ولی بعد ها به مرور زمان خواهید دید که چقدر مشکلات فنی رخ می دهد و شما را نا امید می کند.اگر می خواهید سایت شرکتی حرفه ای داشته باشید طراحی سایت خود را به شرکت های حرفه ای بسپارید.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

نوع سبک زندگی و خرید مردم امروزه کاملا در حال تغییر است و میزان خرید های آنلاین به شدت رو به افزایش است و روز به روز شاهد افزایش فروش کسب و کار های اینترنتی هستیم.برای طراحی سایت فروشگاهی دو روش وجود دارد که یکی طراحی سایت ارزان و دیگری طراحی سایت حرفه ای و تخصصی می باشد.

اگر قصد دارید که محصولات فروشگاه خود را به صورت گسترده به فروش برسانید طراحی سایت فروشگاهی ارزان مناسب شما نیست زیرا به مرور زمان نیاز به گسترش کسب و کار خود دارید و این کار هزینه های زیادی به دنبال دارد که در آینده مشکل ساز می شود.
همچنین، امنیت سایت یکی از اصلی ترین و مهم ترین ویژگی های آن است مخصوصا در سایت فروشگاهی که خرید آنلاین و درگاه بانکی مطرح است. به همین علت کاربران سایتی را برای خرید های خود انتخاب می کنند که مطمئن شوند اطلاعاتشان محفوظ خواهد ماند.
در نتیجه بهتر است در ابتدای کار روش مناسبی برای طراحی سایت خود انتخاب کنید تا بعدا دچار مشکلات فنی و امنیتی نشوید.

خرید سایت ارزان قیمت

خرید سایت ارزان برای حضور آنلاین به دلیل قیمت کم مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد.ولی ساخت سایت ارزان به دلیل معایب زیادی از جمله کیفیت پایین طراحی، محدودیت‌ درامکانات و تنوع، عدم پشتیبانی مناسب و امکانات اضافی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در مواقعی که بودجه محدود است، صاحبان کسب و کار جذب هزینه های پایین برای خرید سایت های ارزان قیمت می شوند که در بلند مدت هزینه های بسیار بالایی را برای آن ها تحمیل می کند.

 

سفارش سایت ارزان با سئووب7

اعضای تیم سئووب7 با داشتن دانش و تجربه گسترده در زمینه سئو و طراحی سایت آماده اند تا سایت فروشگاهی ،شرکتی و یا شخصی شما را با رعایت تمامی اصول ریسپانسیو،امنیت،پشتیبانی فنی و صفحات تماس با ما و درباره ما طراحی کنند.تیم ما با توجه به نیاز ها و هدف های شما طراحی منحصر به فردی را با رعایت اصول سئو با قیمت مناسب برای شما انجام می دهند.

همچنین شرکت سئووب7  رضایت کامل مشتریان را تضمین می کند و خدمات طراحی سایت را طوری به مشتریان ارائه می دهد که رضایت زیادی در پی داشته باشد.اگر به دنبال طراحی سایت حرفه ای با قیمتی مناسب هستید تیم سئووب7 گزینه مناسبی برای شما است.
برای سفارش طراحی سایت ارزان با مشاورین ما تماس بگیرید و از مشاوره های رایگان و تخصصی ما استفاده  کنید و بهترین سایت با قیمت مناسب را برای خود داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *