طراحی سایت ورزشی | ساخت سایت ورزشی

جستجو

سالهاست که تماشای ورزش های مختلف در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است. به طوری که آنها تا قبل از شروع مسابقات فوتبال، کشتی یا دیگر ورزش ها کار های خود را انجام می دادند که به پای تماشای این مسابقات چه از قاب تلویزیون و چه با حضور در ورزشگاه ها بنشینند.

امروزه با گسترش اینترنت بین مردم و پرطرفدار شدن اکثر ورزش ها این فرصت به وجود آمده، تا با طراحی سایت ورزشی بتوانید در اشتراک گذاری اخبار دست اول و رویداد های ورزشی فعالیت بکنید. البته در این حوزه رقیب های زیادی را مشاهده خواهید کرد که یکی از معروف ترین آنها ورزش3 می باشد.

ساخت سایت ورزشی می تواند هم بصورت خبری و هم بصورت اختصاصی برای تیم یا ورزشکار خاص باشد. فعالیت در این سایت ها ویژگی های مشترکی دارد و تقریبا نحوه فعالیت آنها یکسان هست اما سایت های اختصاصی بیشتر جنبه وابستگی دارند یعنی اخبار و اتفاقات و فعالیت در آنها فقط در تمرکز یک شخص یا تیم خاص است.

برای درآمد از سایت های ورزشی راه های مختلفی وجود دارد. برای مثال در سایت های ورزشی خبری نحوه درآمد بدین شکل است که از طریق انتشار پوستر های تبلیغاتی به دست آید یا در سایت های اختصاصی از طریق اسپانسر ها و حتی بنر های تبلیغاتی درآمد کسب شود. 

ساخت سایت ورزشی باید از لحاظ ظاهری هم از جنبه بالایی برخوردار باشد. سایت های ورزشی اختصاصی باید به نوعی طراحی بشوند که کاربران بتوانند به راحتی از مطالب و محتوای سایت شما استفاده کنند و در سایت ورزشی شما سردرگم نشوند.

همچنین این مسئله باید در طراحی سایت ورزشی خبری هم لحاظ شود البته معمولا ساختار سایت های خبری از یک ظاهر شلوغی تبعیت می کنند اما باز هم ایجاد دیسیپلین ساختاری در اینگونه سایت ها می تواند به افزایش بازدید و تعامل سایت شما تاثیر بسزایی بگذارد.

ساخت سایت ورزشی می تواند به منظور فروش محصولات ورزشی هم صورت بگیرد، یعنی افراد صاحب کسب و کار فعال در حوزه فروش محصولات ورزشی می توانند با طراحی سایت ورزشی فروشگاهی به رونق کسب و کارشان کمک کنند و از این طریق مشتریان زیادی را جذب کنند.

ورزش هایی از قبیل فوتبال، والیبال، بسکتبال و سایر ورزش های پرطرفدار امروزه به یک صنعت تبدیل شدند و این بهترین فرصت برای شما است تا اگر از افراد رسانه ای حوزه ورزش هستید یا یک ورزشکار صاحب تجربه اید و حتی تولید کننده محصولات ورزشی هستید به فکر ساخت سایت ورزشی باشید و اخبار و تجربیات خودتان را برای طرفداران این ورزش ها در سراسر کشور و حتی جهان به اشتراک بگذارید.

تیم سئووب7، به‌عنوان یک مجموعه حرفه‌ای و جوان در طراحی سایت، آماده ارائه خدمات در طراحی سایت و سئو ورزشی مدرن و شیک می باشد. این تیم با تجربه و دانش فنی خود، به شما کمک خواهد کرد تا سایتی اختصاصی برای تیم ورزشی و یا رسانه ورزشی خود ایجاد کنید.

هدف از طراحی سایت ورزشی

اهداف طراحی سایت ورزشی

طراحی سایت ورزشی بنابر حوزه های مختلف می تواند اهداف متفاوتی داشته باشد که در زیر به شرح و بررسی این اهداف می پردازیم.

هدف از طراحی سایت ورزشی خبری :

این دسته از سایت های ورزشی به منظور اشتراک اخبار، اتفاقات و حواشی در رشته های ورزشی ایجاد می شوند. برای مثال در ورزش فوتبال سایت های ورزشی خبری نتایج، نقل و انتقالات و حواشی قبل و بعد بازی را منتشر می کنند. امروزه در دنیا به علت برگزاری بازی های متعدد فوتبالی و گسترش لیگ های مختلف دنبال کردن همه آنها یکجا سخت می باشد ولی با وجود سایت خبری افراد می توانند در یکجا به نتایج زنده و جداول بازی ها دسترسی داشته باشند.

اهداف ساخت سایت ورزشی اختصاصی :

ساخت سایت ورزشی اختصاصی گفتیم می تواند به دو صورت باشد یا سایت ورزشی اختصاصی یک تیم یا باشگاه و یا سایت اختصاصی یک ورزشکار.

طراحی سایت ورزشی اختصاصی برای یک تیم یا باشگاه به منظور همرسانی اخبار و حواشی می باشد. تیم های رشته های ورزشی در سایت اختصاصی خود می توانند اخبار مربوط به حول تیم خود را منتشر کنند، که این اخبار ها بصورت عکس و ویدیو هم قرار می گیرد. تاریخچه و افتخارات تیم خود را به نمایش بگذارند و حتی بلیت فروشی بازی های خود را در این سایت ها انجام دهند. 

امروزه که بیشتر مردم در جهان به اینترنت دسترسی دارند یکی از اهداف طراحی سایت ورزشی اختصاصی یک تیم می تواند بدین صورت باشد که بصورت زنده بازی های خود را لایو استریم ( پخش آنلاین ) به نمایش بگذارند. که قطعا استقبال ورزش دوستان را می تواند به دنبال داشته باشد.

ساخت سایت ورزشی اختصاصی فردی معمولا با هدف معرفی فرد ورزشکار صورت می گیرد. برای مثال یک ورزشکار بدنسازی با ایجاد سایت ورزشی اختصاصی برای خود علاوه بر نمایش افتخارات خود می تواند مشاوره هایی را برای ورزشکار های تازه وارد ارائه بدهد و حتی برنامه های ورزشی و غذایی متناسب با هر فرد را به فروش برساند. 

یا ورزشکاری که سابقه حضور در ورزش های تیمی را دارد می تواند با طراحی سایت ورزشی برای خود تحلیل بازی های ورزشی و ارائه تمرین های متناسب با آن ورزش ها را به اشتراک بگذارد. 

حتی مربیان مدارس ورزشی هم با ساخت سایت ورزشی می توانند به جذب و استعدادیابی از بازیکنان بپردازند و مدرسه ورزشی خود را به ورزش دوستان کشور و منطقه خود معرفی کنند.

در ساخت سایت ورزشی برای فروش محصولات ورزشی و اسپورت هدف افزایش فروش و جذب مشتری است، برای مثال آن دسته از افرادی که تولیدی پوشاک ورزشی دارند با شناخته شدن در این عرصه می توانند با تیم های ورزشی در رشته های متفاوت همکاری کنند و به تهیه البسه و تجهیزات آن تیم ها بپردازند البته این حوزه بیشتر مربوط به طراحی سایت فروشگاه ورزشی می باشد اما در کل در زیر مجموعه ورزش قرار میگیرد.

اگر یک جمع بندی کلی برای اهداف طراحی سایت ورزشی در نظر بگیریم در واقع هدف از ساخت سایت ورزشی بیشتر جنبه خبری دارد که البته امروزه در اروپا در کنار جنبه خبری از جنبه فروشگاهی هم برخوردار می باشد و درآمد از سایت های ورزشی بیشتر از گرفتن تبلیغات صورت می گیرد.

ما می دانیم که طراحی سایت ورزشی حرفه ای از اهمیت بسیاری برخوردار است و با تسلط به آخرین تکنولوژی ها و تکنیک های ساخت سایت ورزشی، به شما کمک می کنیم تا با طرح هایی جذاب، رابط کاربری ساده و مدیریت محتوای قدرتمند، سایت ورزشی خود را به بهترین شکل در بستر اینترنت معرفی کنید. همچنین می توانید نمونه کار های مارا مشاهده نمایید.

انواع گوناگون طراحی سایت ورزشی

انواع ساخت سایت ورزشی

سایت های ورزشی متعددی راجع به عناوین و رشته های مختلف در بستر وب به وجود آمده است و هر کدام مخاطبان و بازدیدکنندگان خاص خود را دارند و این مسئله کاملا بسته به شماست که قصد ایجاد چه نوع سایت ورزشی را دارید. در زیر به چند سایت ورزشی با عناوین متفاوت که از بازخورد های زیادی برخوردارند می پردازیم و آنها را برای شما شرح می دهیم :

سایت های ورزشی خبری :

سایت های ورزشی خبری از دسته های پربازدید میان سایت های ورزشی هستند که افراد زیادی را از رشته های مختلف ورزشی برای خود جذب می کنند. این سایت ها به منظور انتشار اخبار، وقایع و حواشی رشته های ورزشی فعالیت می کنند. 

سایت های ورزشی با انتشار عکس و ویدیوی جذاب از حواشی مسابقات ورزشی می توانند به راحتی در رسانه های اجتماعی ترند شوند و حتی با استقبال افراد غیر ورزشی هم مواجهه شوند.

با گسترش تورنمنت های ورزشی در رشته های مختلف امکان دنبال کردن همزمان آن مسابقات در حالت عادی برای اهالی ورزش ممکن نیست اما با طراحی سایت ورزشی خبری این امکان وجود دارد که آنها بصورت همزمان از طریق سایت خبری ورزشی از نتایج و اتفاقات تورنمنت های متفاوت در رشته های مختلف با خبر شوند.

زمانی که یک سایت ورزشی خبری از بازدید و تعامل زیادی برخوردار شود صاحبان آن سایت ها می توانند از طریق تبلیغات کسب و کار های مختلف به کسب درآمد برسند و حتی اقدام به استخدام افرادخبرنگار و عکاس برای خود بکنند که این مسئله علاوه بر تاثیر در برندینگ منجر به کارآفرینی برای افراد دارای تخصص می شود.

در کشور ما ایران نیز به دلیل محبوبیت بالای ورزش علی الخصوص رشته های فوتبال، کشتی، والیبال که دنبال کنندگان پر و پا قرصی هم دارند سایت های ورزشی خبری بسیاری به وجود آمدند که از معروفترین این سایت ها را ورزش 3، فوتبالی و حتی خبرگزاری های بزرگ که پا به عرصه خبر های ورزشی هم گذاشتند می توان نام برد.

اگر شما می توانید در عرصه ورزش خبر های دسته اول، صحیح و جذابی را به اشتراک بگذارید، الان فرصت آن است که با ساخت سایت ورزشی خبری به فعالیت در این عرصه بپردازید و بازدیدکنندگان زیادی را برای دنبال خبر های ورزشی به سمت سایت خود هدایت کنید.

سایت تیم های فوتبالی :

فوتبال امروزه از ورزش های پرطرفدار در دنیاست و می توان گفت تمام اقشار جامعه علاقمند به تماشای بازی های تیم محبوب فوتبالشان هستند و تا حدی که غیر از تماشای بازی برای آنها جالب است تا اخبار و حواشی مربوط به تیمشان را دنبال کنند.

بدین منظور تیم ها علاوه بر فعالیت در رسانه های اجتماعی ملزم هستند تا در بستر وب، سایت اختصاصی داشته باشند. یک وبسایت برای تیم فوتبال و یا حتی تیم های ورزشی غیر فوتبالی از اعتبار بالایی برخوردار است و در تمام نقاط جهان به رسمیت شناخته می شود.

اما در سایت تیم های فوتبال چه نوع فعالیت هایی انجام می شود؟ در این سایت ها همانند سایت های ورزشی خبری، اخبار و اتفاقات به اشتراک گذاشته می شود با این تفاوت که این اخبار و اتفاقات که در صورت عکس و فیلم هم به اشتراک گذاشته می شود فقط مختص به آن تیم می باشد. 

در سایت تیم های فوتبالی علاوه بر همرسانی اخبار  فعالیت های جذاب دیگری هم انجام می شود. یکی از محبوب ترین آنها فروش بلیت برای تماشای مسابقه از استادیوم می باشد. 

در کشور ما تا زمانی که کرونا وجود نداشت این مسئله به صورت جدی انجام نمی شد اما بعد از اتفاقات بیماری تمامی باشگاه ها مجبور شدند تا خدمات بلیت فروشی بازی های خود را الکترونیکی و از طریق سایت و درگاه پرداختی ارائه دهند.

در ساخت سایت ورزشی برای تیم های فوتبالی باید این مسئله نیز در نظر گرفته شود و اقدامات اولیه برای آن نیز صورت بگیرد.

این موارد در واقع مهم ترین امکاناتی است که در طراحی سایت ورزشی فوتبالی باید در نظر گرفته می شد و دیگر امکانات در واقع بسته به خواست مدیران تیم ها نیز می تواند در سایت ورزشی فوتبالی گنجانده شود.

سایت باشگاه های بدنسازی :

بدنسازی یا پرورش اندام از ورزش های محبوب این روز ها است که همه جوانان علاقه مند به فعالیت در آن هستند و با گسترش باشگاه های پرورش اندام یا بدنسازی دسترسی به تجهیزات این ورزش بسیار آسان شده است.

امروزه که باشگاه های بدنسازی متعددی به وجود آمده است انتخاب باشگاه مناسب برای افراد بسیار سخت شده است اگر شما صاحب باشگاه پرورش اندام هستید مطمئنا نیازمند ساخت یک سایت ورزشی بدنسازی برای باشگاه خود می باشید.

ساخت سایت ورزشی برای باشگاه پرورش اندام شما، شما را از دیگر رقبای حوزه فعالیت خود متمایز می کند با وجود یک سایت ورزشی باشگاهی شما می توانید از امکانات و خدمات خود در سایتتان توضیح داده و محیط باشگاه خود را در قالب عکس و ویدیو به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این موارد شما می توانید در سایت ورزشی باشگاهی خود اقدام به فروش برنامه تغذیه و ورزش برای افراد ورزشکار خارج از باشگاه خود بکنید همچنین با وجود یک سایت برای باشگاه شما افراد می توانند از داخل منزلشان بدون مراجعه به باشگاه بدنسازی امکانات و محیط سایت را مشاهده کنند.

با قرار دادن امکان وبلاگ در طراحی سایت ورزشی باشگاهی خود می توانید مطالب مفید و مرتبط با بدنسازی را با مخاطبان و بازدیدکنندگان باشگاه و سایت خود به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است پس حتما باید به دست افراد کاربلد و خبره انجام شود. شرکت سئووب 7 یکی از فعالان در زمینه طراحی سایت می باشد که با سابقه ای بلند مدت به کاربران خود خدماتی را از قبیل طراحی سایت و سئو ارائه می دهد. 

شما می توانید سفارش طراحی سایت ورزشی حرفه ای و مدرن خود، در رشته های ورزشی متفاوت را به تیم ما بسپارید و از خدمات ما در این زمینه استفاده کنید.

ویژگی های ساخت سایت ورزشی

ویژگی های طراحی سایت ورزشی

سایت های ورزشی معمولا چند ویژگی بارزی دارند که بازدید کنندگان معمولا به دنبال آن ها هستند و یا حتی بعضی از این ویژگی ها برای صاحبان می تواند سودآوری خوبی داشته باشد ما در زیر به چند ویژگی که در اکثر سایت ها وجود دارد را بررسی می کنیم و به صورت مختصر به شرح آنها در ساخت سایت ورزشی می پردازیم :

اخبار و اتفاقات رشته های مختلف :

شما با ساخت سایت ورزشی خبری می توانید بصورت همزمان اخبار و اتفاقات چندین رشته ورزشی را پوشش دهید و بصورت زنده نتایج مسابقات و تورنمنت های ورزشی مختلف را به اشتراک بگذارید و به افزایش بازدید و جذب برای سایت خود کمک کنید.

گرفتن آگهی برای سایت ورزشی :

بعد از اتمام ساخت سایت ورزشی اگر سایت شما بازدید خوبی بگیرد و افراد زیادی سایت ورزشی شما را دنبال کنند. پیشنهاد های تبلیغاتی از سمت کسب و کار های مختلف دریافت می کنید یعنی صاحبان فروشگاه یا کسب و کار های دیگر برای تبلیغ در سایت شما پیشنهاد نشر آگهی های تبلیغاتی خود را در سایت شما می دهند.

این کار می تواند سود خوبی را برای شما داشته باشد اما باید آگهی ها را طوری مدیریت کنید و قرار دهید که مبادا باعث آزار کاربران تان بشود.

آرشیو مسابقات :

از ویژگی های جالب در ساخت سایت ورزشی که می توان در نظر گرفت آرشیوی از عکس و فیلم مسابقات است. وجود آرشیوی از مسابقات انجام شده می تواند به کارشناسان و دنبال کنندگان ورزش های مختلف مانند فوتبال کمک کند تا بتوانند تیم خود را به نسبت بازی های قبلی آنالیز بکنند.

ثبت نام آنلاین :

در باشگاه های ورزشی مانند باشگاه های بدنسازی، استخر، ژیمناستیک و سایر، ورزشکاران می توانند با ساخت سایت ورزشی، برخی از کار هایی فیزیکی و محاسباتی را کاهش دهند یعنی با قرار دادن ویژگی ثبت نام آنلاین از طریق وبسایت، بتوانند افراد را جذب کنند و برای اخذ شهریه و همچنین ارائه خدمات غیر حضوری از این طریق به پیشبرد بهینه و بهتر کار ها کمک کنند.

برند سازی و هویت :

زمانی که سایت ورزشی شما بین ورزشکاران و مردم شناخته شد می توان گفت به نوعی برندسازی هم شکل گرفته، یعنی با شناخته شدنتان مردم شما را به یاد خواهند داشت و شما را از سایر رقبایتان تشخیص خواهد داد.

البته همچنین برای تیم های ورزشی که تقریبا در بین مردمان منطقه خود شناخته شده اند ساخت سایت ورزشی کمک خواهد کرد تا این شناخت به مرحله شناخت کشوری و حتی بین المللی برسد.

طراحی سایت ورزشی مثل ورزش3

طراحی سایت ورزشی مثل ورزش3

برای اینکه بتوانید سایتی به مانند ورزش3 طراحی کنید نیازمند علم طراحی سایت می باشید اگر شما طراحی سایت را ندارید نگران نباشید ما در تیم سئووب7 که متشکل از نیروی جوان و باتجربه است آماده طراحی سایت ورزشی مثل ورزش3 هستیم و علاوه بر آن می توانیم بر اساس امکانات و ویژگی هایی که در نظر دارید برایتان طراحی سایت ورزشی حرفه ای انجام دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت ورزشی مثل ورزش3 و مشاوره برای ساخت سایت ورزشی حرفه ای و ایده آل همراه با پشتیبانی عالی، با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت ورزشی با وردپرس

سئووب7 - seoweb7

وردپرس که یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) و منبع باز می باشد می تواند برای طراحی سایت ورزشی مناسب باشد. طراحی سایت ورزشی با وردپرس بدون نیاز به کد و در کمترین زمان می تواند شکل بگیرد. برای طراحی سایت با وردپرس همچنین شما نیازمند مهارت های اولیه طراحی سایت و همچنین مهارت کار با وردپرس را می باشید.

تیم seoweb7 همچنین آماده است تا برای شما خدمات طراحی سایت ورزشی با وردپرس را با شرایط مناسب انجام دهد. و در سئووب7 علاوه بر طراحی سایت ورزشی با وردپرس می توانید برای سئوی سایت ورزشی خود هزینه کنید و سایت ورزشی را به نتایج ابتدایی در موتور جستجو برسانید و بازدید سایتتان را افزایش دهید.

هزینه طراحی سایت ورزشی

هزینه ساخت سایت ورزشی

هزینه طراحی سایت ورزشی بر اساس عوامل و امکانات مختلفی که در سایت قرار می گیرد متغیر می باشد. یعنی هزینه طراحی سایت ورزشی خبری با هزینه طراحی سایت ورزشی برای یک تیم و یا مختص یک ورزش متفاوت است. 

همچنین برای اینکه از قیمت های بروز ساخت سایت ورزشی با خبر شوید می توانید با ما مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران تیم سئووب7 با توضیح کامل تمام شرایط و امکانات مورد استفاده در ساخت سایت ورزشی و با برآورد یک قیمت ایده آل مناسب شما را در این امر راهنمایی می کنند.

جمع بندی

پس امروزه با گسترش اینترنت و حضور مردم در فضای مجازی می توان با ساخت سایت ورزشی بازدیدکنندگان زیادی را برای سایت خود جذب کرد. اگر شما مالک یک تیم ورزشی و یا سردبیر یک آژانس خبری ورزشی هستید که هنوز سایتی را ایجاد نکرده اید پیشنهاد می کنیم این کار را انجام دهید.

وجود سایت ورزشی برای شما علاوه بر جذب مخاطب می تواند سودآوری های خوبی را همراه باشد برای مثال با گرفتن بنر های تبلیغاتی کسب و کار های مختلف می توانید درآمد مطلوبی را از این راه کسب کنید.

همچنین با وجود سایت ورزشی در مقابل مخاطبانتان رسمی تر دیده می شوید و به یک برند تبدیل می شوید در صورتی که بصورت صحیح و مستمر فعالیت کنید و به شعور مخاطبانتان احترام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *