طراحی سایت فروشگاهی

آیا به دنبال طراحی سایت فروشگاهی هستید؟ آیا می‌خواهید فروش و درآمدتان را افزایش دهید؟ آیا می‌خواهید فروشگاهتان را تبدیل به یک برند در سطح بین الملل کنید؟ با طراحی سایت فروشگاهی تبدیل به یک برند شوید و فروش و درآمد چند برابری را تجربه کنید.

سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7

 طراحی سایت فروشگاهی یکی از اصلی ترین ابزار های رشد و موفقیت فروشگاه شما است. در دنیای تکنولوژی و دیجیتالی که اکثر مردم بیشتر وقت خود را در اینترنت می‌گذرانند، طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کارآمد برای هر فروشگاهی لازم و ضروری است. اگر شما هم به دنبال راهی برای بهبود کسب و کارتان هستید، طراحی سایت فروشگاهی یک اقدام بسیار هوشمندانه است.

ارتقای درآمد و فروش و همچنین گسترش کسب و کار و برند از عوامل اصلی طراحی سایت فروشگاهی به حساب می‌آیند. زیرا با طراحی سایت فروشگاهی شما می‌توانید نیاز مخاطبانتان را شناسایی و رفع کنید. همچنین می‌توانید یک شعبه از برند خود را در بستر گوگل نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان به نمایش بگذارید و از این طریق به بیشترین و بالاترین فروش و درآمد برسید. بنابراین باید بکوشید تا با بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و حرفه ای ترین افراد، برای فروشگاه خود یک سایت  جذاب و کارآمد طراحی کنید. 

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

سئووب7 - seoweb7

برندینگ

با طراحی سایت فروشگاهی اعتبار برند شما افزایش میابد و در نتیجه اعتماد مخاطبان بیشتر جلب می‌شود. بنابراین فروشگاه شما تبدیل به یک برند معروف می‌شود.

سئووب7 - seoweb7

ارتباط فعال

با طراحی سایت فروشگاهی می‌توانید به صورت مستمر و فعال با مخاطبان و مشتریان خود در ارتباط باشید و با ارائه محتوای ارزشمند مشتریان بیشتری جذب کنید.

سئووب7 - seoweb7

افزایش فروش

طراحی سایت فروشگاهی باعث می‌شود با کسب رضایت مخاطبان، آن ها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید که این کار افزایش فروش را به دنبال دارد.

سئووب7 - seoweb7

دسترسی دائمی

طراحی سایت فروشگاهی این امکان را به شما ‌میدهد تا به صورت 24 ساعته و بدون محدودیت زمانی و مکانی فروش و کسب درآمد داشته باشید.

سئووب7 - seoweb7

اصول طراحی سایت فروشگاهی

سرعت بارگذاری سایت یکی از مهمترین مسائلی است که باید در طراحی سایت فروشگاهی به آن توجه کرد. سایتی بهینه است که فاصله کلیک مخاطب بر روی لینک و باز شدن سایت کمتر باشد. سایت های با سرعت بارگذاری بالا معمولا بیشترین استقبال را دارند و اگر سرع سایت پایین باشد افراد از بازدید آن خودداری کرده و سراغ سایت های دیگر میروند.

کدنویسی و سئوی صحیح یکی از اصلی ترین اصول طراحی سایت فروشگاهی است. منظور از سئو و کدنویسی سایت فروشگاهی این است که گوگل به راحتی و سریع بتوانند صفحات سایت را ثبت کند. سئو استاندار باعث می‌شود که به راحتی بتوانید خطاهای پیش آمده در سایت را رفع کنید. درنتیجه می‌توانید ورودی سایت خود را افزایش دهید.

سئووب7 - seoweb7

افراد برای بازدید سایت ها از تلفن های هوشمند، تبلت و یا لپ تاپ استفاده می‌کنند بنابراین واکنشگرا بودن سایت فروشگاهی اهمیت زیادی دارد .یعنی سایت باید به طرزی تطبیقی و زیبا، با تمام اندازه های صفحه نمایش سازگار باشد تا مخاطبان به راحتی به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند.

امنیت بالای سایت یکی از مهمترین عوامل اعتبار و ادامه فعالیت سایت فروشگاهی در سطح بین الملل است. سرقت اطلاعاتی مانند رمز کاربری، رمز دوم اینترنتی، شماره تلفن و شماره کارت بانکی و … از دیرباز در فضای مجازی وجود داشته است بنابراین باید نسبت به تامین امنیت سایت فروشگاهی خود توجه ویژه ای داشته باشید.

دریافت مشاوره رایگان

شرکت سئووب 7 به عنوان یک تیم حرفه ای در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، به شما کمک می‌کند تا با رعایت تمام اصول طراحی سایت فروشگاهی و با استفاده از بروزترین متد های دنیا یک سایت حرفه ای را برای فروشگاهتان طراحی کنید. همچنین ما در تمامی مسیر رشد شما در کنارتان خواهیم بود.

جهت استفاده از مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و کسب اطلاعات بیشتر فرم تماس زیر را تمکیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ( لطفا با توجه به تایم آزاد خود، بازه زمانی جهت تماس با شما را انتخاب نمایید.)

سئووب7 - seoweb7

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

سئووب7 - seoweb7

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای از مهمترین اجزای کسب و کار آنلاین است که باعث شده امروزه بسیاری از کسب و کار ها به دنبال طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای باشند.

هدف از طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای، ارائه یک تجربه خرید بینظیر و در نتیجه جلب اعتماد مخاطبان و افزایش فروش است. یک سایت فروشگاهی حرفه ای از امکانات زیادی برخوردار است: یکی از این امکانات طراحی اختصاصی و کدنویسی است که سایت های معمولی با قالب های آماده و بدون کدنویسی طراحی می‌شوند.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای معمولا به درخواست مشتری طراحی می‌شود و نسبت به نیاز مخاطب هزینه های متفاوتی را شامل می‌شود که آن هم به دلیل امکاناتی است که دارد:

یک سایت فروشگاهی حرفه ای دارای درگاه پرداخت ایمن جهت سهولت در خرید اینترنتی و همچنین دارای اینماد است که نشان دهنده معتبر بودن فروشگاه شماست.

همچنین در طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای از ابزار ها و المان های گرافیکی خاصی استفاده می‌شود که به زیبایی و شخصی سازی سایت فروشگاهی شما کمک بسیار زیادی می‌کند.

تیم متخصص سئووب 7 تمامی خدمات حرفه ای فوق را به بهترین شکل به شما ارائه می‌کند . این در حالی است که شرکت های دیگر این خدمات را به شما ارائه نمی‌کنند و یا ارائه این ها با هزینه های زیادی انجام می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت سئووب 7 می‌توانید به صفحه درباره ما مراجعه کرده و با ما در ارتباط باشید.

سئووب7 - seoweb7

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

سئووب7 - seoweb7

عوامل مختلفی هزینه های طراحی سایت فروشگاهی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. از جمله این عوامل می‌توان به طراحی اختصاصی، پشتیبانی و مدیریت سایت، محتوا و اندازه سایت، گرافیک و سئو سایت اشاره کرد.

تیم سئووب 7 همواره سعی می‌کند تا با در نظر گرفتن بودجه و نیاز مخاطب مناسب ترین تعرفه طراحی سایت فروشگاهی را ارائه کند.

شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص قیمت طراحی سایت فروشگاهی با ما تماس بگیرید.

استاندارد

یک وبسایت فروشگاهی با امکانات اصلی و پایه که تمام نیاز های شما را بر طرف میکند.

9.9 میلیون تومان

فوق العاده

یک وبسایت فروشگاهی با تمامی امکانات که با توجه به نیاز شما شخصی سازی می شود.

13.9 میلیون تومان

پریمیوم

یک فروشگاه پیشرفته و تخصصی که به صورت حرفه ایی کد نویسی می شود.

15.9 میلیون تومان

امکاناتاستانداردفوق العادهپریمیوم
شخصی سازی⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
تحویل8 روزه10 روزه40 روزه
فشرده سازی کد ها جهت بارگذاری صفحات با سرعت بیشتر✔️✔️
نقشه سایت✔️✔️
تقویت سئو فروشگاه✔️✔️
پیشنهاد شگفت انگیز✔️✔️
انواع درگاه پرداخت✔️✔️
جستجوی پیشرفته✔️✔️
چت آنلاین✔️✔️✔️
افزودن زبان دوم✔️✔️✔️
نصب ابزار سئو✔️✔️✔️
طراحی بخش بلاگ✔️✔️✔️
تماس با ما ✔️✔️✔️
تنظیمات امنیتی✔️✔️✔️
ذخیره صفحات در cache✔️✔️✔️
بهبود خودکار تصاویر✔️✔️✔️
مدیریت کاربران✔️✔️✔️
تولید محتوا✔️✔️✔️
طراحی اسلاید هوم✔️✔️✔️
مشاوره دریافت اینماد✔️✔️✔️
ثبت سفارش آنلاین✔️✔️✔️
پرداخت آنلاین✔️✔️✔️
ایجاد محصولبی نهایتبی نهایتبی نهایت
نمایش کالاهای پرفروش✔️✔️✔️
امکان فروش محصولات فیزیکی✔️✔️✔️
قابلیت درج نظرات مشتریان✔️✔️✔️
قابلیت امتیاز دهی به محصولات✔️✔️✔️
بخش گزارشات دقیق✔️✔️✔️
پشتیبانی از واحد های پولی متفاوت✔️✔️✔️
تعریف مدیران مختلف برای فروشگاه✔️✔️✔️
مدیریت انبار محصولات✔️✔️✔️
تعریف انواع روش های حمل و نقل✔️✔️✔️
تعریف انواع کد تخفیف✔️✔️✔️

بخشی از نمونه کار های طراحی سایت سئووب 7

سئووب7 - seoweb7

شرکت شیمی صنعت

سئووب7 - seoweb7

فروشگاه ملودی تکست

سئووب7 - seoweb7

شرکت تبریز پخت

سئووب7 - seoweb7

بنیاد رشد

سئووب7 - seoweb7

کلینیک سپهر تهران

سئووب7 - seoweb7

فروشگاه سارامتکس

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

اگر شما به دنبال سفارش یک طراحی سایت فروشگاهی جذاب و کارآمد برای کسب و کارتان هستید، می‌توانید با مقایسه رقیبان ما به راحتی دریابید که خدمات طراحی سایت فروشگاهی شرکت سئووب 7 از مزایای بسیار زیادی برخوردار است.

شرکت های بسیاری در حوضه طراحی سایت فروشگاهی در حال فعالیت هستند اما هیچ کدام از آن ها امکانات فراوان، کیفیت، قیمت مناسب و پشتیبانی بعد ار انجام پروژه را ندارند.

بنابراین اگر قصد سفارش طراحی سایت فروشگاهی را دارید می‌توانید به صورت کاملا رایگان با کارشناسان ما تماس گرفته و یا فرم دریافت تماس را پر کنید تا بهترین سایت را برای فروشگاهتان طراحی کنید.

سئووب7 - seoweb7

چرا طراحی سایت فروشگاهی با سئووب 7

سئووب7 - seoweb7

1. تیم متخصص سئووب7 با بیش از 10 سال سابقه در زمینه طراحی سایت فروشگاهی با دانش و تخصصی که دارد، به بهترین و دقیق ترین شکل نیاز شما را شناسایی کرده و بهترین سایت فروشگاهی را برای شما طراحی می‌کند.

2. شرکت سئووب 7 علاوه بر اجرای تمامی اصول طراحی سایت فروشگاهی مانند ریسپانسیو بودن سایت، امنیت و سرعت بارگذاری سایت و … مناسب ترین قیمت طراحی سایت فروشگاهی را به شما ارائه می‌کند.

3. علاوه بر آن، تیم حرفه ای سئووب 7 به تحویل به موقع پروژه ها اهمیت بسیار زیادی می‌دهد و همواره تلاش می‌کند تمامی پروژه ها را در کمترین زمان و با کیفیت بسیار بالا تحویل دهد.

4. خدمات شرکت سئووب 7 به گونه ای هستند که رضایت مشتریان ملاک اصلی آن ها است و بعد از اتمام پروژه ، رضایت مشتریان را تضمین می‌کند. پشتیبانی بعد از اتمام پروژه یکی دیگر از دلایلی است که می‌توانید با خیال راحت طراحی سایت فروشگاهی خود را به ما بسپارید.

بخشی از خدمات سئووب 7

0

پروژه سئو

0

پروژه طراحی سایت

0

پروژه طراحی UI

0

پروژه کوچینگ سایت

برخی از مشتریانی که به ما اعتماد کرده اند

سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7
سئووب7 - seoweb7

نظرات مشتریان

مراحل طراحی سایت فروشگاهی

1. ابتدا  یک جلسه نیازسنجی برگزار می‌شود که با توجه به نوع فروشگاه، نوع محتوا و نیاز های مشتری از سایت یک نمای کلی از صفحات و جایگاه قرار گیری عناصر مختلف مانند منو ، صفحه اصلی و صفحه خدمات و تماس با ما تعیین می‌شود. 

2. سپس مناسب ترین هاست و دامنه خریداری می‌شود. دامنه مهمترین فاکتور در طراحی سایت فروشگاهی است زیرا دامنه همان نامی است که شما برای سایتتان انتخاب می‌کنید. هاست نیز مهم است زیرا تمامی اطلاعات مربوط به سایت بر روی هاست بارگذاری می‌شود.

3. در این مرحله برنامه نویسی سایت انجام می‌شود که بهترین نوع طراحی سایت فروشگاهی استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس است.

4. اکنون قالب سایت آماده می‌شود و سپس با استفاده از اصول بهینه سازی و سئو سایت، سایت فروشگاهی شما در بستر گوگل راه اندازی می‌شود.

سئووب7 - seoweb7

طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس

سئووب7 - seoweb7

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند و رایگان است که امکان طراحی سایت فروشگاهی بدون کد نویسی را برای طراحان سایت فراهم کرده است.

وردپرس به دلیل مزایای زیادی که دارد مورد توجه طراحان سایت و کاربران قرار گرفته است. زیرا با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس شما به راحتی می‌توانید یک سایت حرفه ای بدون کدنویسی را طراحی کنید. 

همچنین کاربران و مدیران سایت قادر خواهند بود به راحتی محتوای سایت خود را مدیریت و بروزرسانی کنند مثلا آن ها می‌توانند به آسانی و به صورت مستقل محصولات، مقالات ، عکس ها و ویدئوهای مد نظرشان را در سایت قرار داده و مدیریت کنند.

علاوه بر آن با استفاده از وردپرس شما می‌توانید از قالب ها و تم های آماده استفاده کنید و ظاهر سایت فروشگاهیتان را جذاب و حرفه کنید.

تیم متخصص سئووب 7 همواره همراه شماست تا بهترین و جذاب ترین و کارآمدترین سایت فروشگاهی را طراحی کنید و به حداکثر درآمد خود برسید.

 

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

طراحی سایت فروشگاهی ارزان و یا طراحی سایت فروشگاهی رایگان یکی از تله های تبلیغات و بازاریابی برخی از شرکت های طراحی سایت است که افرادی که می‌خواهند برای فروشگاهشان سایت طراحی کنند را به سمت خودشان بکشانند. 

می‌دانیم که طراحی سایت فروشگاهی یک اقدام مهم برای رشد و ارتقای کسب و کار است اما باید توجه داشت که طراحی های رایگان و یا ارزان قیمت لزوما به کسب و کار شما رونق نمی بخشد و ممکن است چیزی جز تله نباشد. 

در طراحی سایت فروشگاهی ارزان معمولا به اعتبار مشتریان توجه نمیشود و طراحی از کیفیت خوب و نظم برخوردار نمیباشد. همچنین ممکن است در طراحی سایت فروشگاهی ارزان و یا رایگان از قالب ها و فایل های کرک شده و ویروسی استفاده شود و همچنین باید خاطر نشان کرد که این نوع از سایت ها از امنیت پایینی برخوردار هستند و ممکن است اطلاعات کاربران به راحتی سرقت شود.

بنابراین طراحی سایت فروشگاهی ارزان و یا رایگان به هیچ عنوان به شما که قصد ارتقای کسب و کارتان را دارید پیشنهاد نمیشود.

اما شرکت سئووب 7 می‌تواند با کیفیتترین و بهترین سایت فروشگاهی را با مناسبترین هزینه به شما مشتریان ارائه کند.

سئووب7 - seoweb7

طراحی سایت فروشگاهی با سایت ساز

سئووب7 - seoweb7

همانطور که پیش تر اشاره کردیم طراحی سایت فروشگاهی ارزان هیچ سودی برای کسب و کار شما ندارد. سایت ساز هم یکی از مواردی است که به دلیل داشتن معایب زیاد نمی‌تواند گزینه مناسبی برای رشد برند و فروشگاهتان باشد. 

از جله این معایب می‌توان به محدودیت در طراحی و شخصی ، نمایش تبلیغات فراوان که می‌تواند برای کاربر خسته کننده باشد، نداشتن اصول صحیح طراحی سایت فروشگاهی، نداشتن امنیت کافی و عدم پشتیبانی از سایت اشاره کرد.

با وجود سایت های فراوان سایت ساز رایگان، بهتر است بدانید که این نیز یکی دیگر از شگرد های تبلیغاتی است و هیچ سودی برای ارتقای کسب و کار شما ندارد. 

تیم متخصص سئووب 7 فعال در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، علاوه بر ارائه بالاترین کیفیت و کارایی طراحی سایت و مناسبترین قیمت، همواره مشتریان خود را پشتیبانی می‌کند و برای جلب رضایت مشتریان می کوشد.

 

سوالات متداول در طراحی سایت فروشگاهی

بله شرکت سئووب 7 فعال در زمینه طراحی سایت فروشگاهی امکان خرید و پرداخت آنلاین را برای مشتریان فراهم می‌کند.

هویت سایت فروشگاهی شما با نماد الکترونیک یا اینماد مشخص می‌شود و داشتن آن باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان می‌شود. باید بدانید قبل از دریافت درگاه پرداخت باید اینماد خود را تهیه کنید.

بله سایت های فروشگاهی زیادی برای خریداری وچود دارند اما به دلیل مشکلات سئو و امنیت سایت به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود. شما می‌توانید با استفاده از خدمات طراحی سایت فرووشگاهی شرکت سئووب 7 یک سایت فروشگاهی ایمن و کارآمد داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای و کارآمد نیازمند دانش و تجربه فنی بالایی است. آموزش و یادگیری طراحی سایت فروشگاهی علاوه بر زمانبر بودن بسیار پر هزینه است و ممکن است شما بعد از اتمام دوره تجربه کافی برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای را نداشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم از خدمات حرفه ای تیم سئووب 7 بهره بگیرید تا سایتی جذاب با بیشترین کارایی را داشته باشید.

بله میتوانید به صورت رایگان برای فروشگاه خود سایت طراحی کنید اما باید بدانید سایت های رایگان هیچ کدام از اصول طراحی سایت را ندارند و همچنین برای ابتدایی ترین امکانات هم باید هزینه هایی را پرداخت کنید.

مقالات طراحی سایت شرکتی

سفارش طراحی سایت
طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

طراحی سایت در دنیای امروز، از اهمیت بسیاری برخوردار است با رشد روزافزون فضای مجازی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، داشتن یک سایت حرفه‌ای و جذاب برای هر شرکت ،

ادامه مطلب »