طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

جستجو

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، لازمه ورود شما به دنیای مجازی و ارتقای کسب و کارتان می‌باشد. در دهه اخیر، استفاده از اینترنت به عنوان یکی از ابزر های اصلی تجارت افزایش چشم گیری داشته است.

امروزه اکثر تولیدکنندگان و عرضه کنندگان محصولات، به دنبال گسترش کسب و کار و برند خود در بستر اینترنت هستند و تمایل بسیار زیادی به حضور در پلتفرم های مجازی دارند. زیرا با حضور در یکی از پربازدیدترین پلتفرم ها مانند (گوگل)، توزیع کنندگان محصولات می‌توانند برند و کسب و کار خود را در سطح بین الملل گسترش داده و فروش و درآمدشان را به حداکثر برسانند.

شهر تبریز به عنوان یکی از صنعتی ترین شهر های ایران، در دهه اخیر پیشرفت چشم گیری را در عرضه تجارت و کسب و کار تجربه کرده که این باعث شده کسب و کار ها و فروشگاه های آنلاین زیادی در این شهر شکل بگیرند. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی در تبریز به صورت حرفه ای از اهمیت زیادی برخوردار است.

طراحی سایت در تبریز، فرصتی مناسب را برای عرضه کنندگان محصولات فراهم می‌کند که با کمترین هزینه برای تبلیغات ، فروشگاه خود را در بستر دید مخاطبان و مشتریان قرار دهند و به صورت 24 ساعته بتوانند محصولات خودشان را به فروش برسانند.

با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز، مشتریان و مخاطبان می‌توانند بدون حضور فیزیکی و در هر لحظه از شبانه روز و در هر مکان به محصولات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند و یک خرید دل انگیز را تجربه کنند.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

مزایای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز برای هر کسب و کار و فروشگاهی اهمیت بالایی دارد. با حضور در پلتفرم های مجازی شما می‌توانید فروشگاه و محصولات خودتان را نه تنها در تبریز بلکه در سطح جهانی نیز به مخاطبان معرفی کنید و بیشترین بازدهی را از کسب و کارتان داشته باشید.

در متن زیر به برخی از مهمترین مزایای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز اشاره می‌کنیم:

1. طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید نیاز مخاطبانتان را شناسایی و رفع کنید. این کار باعث جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر و افزایش فروش و درآمد شما می‌شود.

2. با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز به صورت حرفه ای و جذاب ، اعتبار برند و محصولات شما در سطح تبریز ارتقا می‌یابد که این باعث جلب اعتماد مشتریان و افزایش مخاطبان شما می‌شود.

3. داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای در تبریز ، باعث رشد هرچه سریع تر و موفقیت کسب و کار ،برند و فروش شما در سطح بین المللی می‌شود. و شما می‌توانید در بازار های رقابتی تبریز هم موفقیت بیشتری کسب کنید.

4. شما می‌توانید با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز، هرلحظه به مخاطبان و مشتریان خود دسترسی داشته و با آن ها تعامل کنید. ارائه محتوای ارزشمند و تعامل سازگار با مخاطبان، باعث تبدیل آن ها به مشتریان وفادار و دائمی می‌شود.

5. با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز شما می‌توانید هزینه های جانبی کسب و کارتان را تا حد زیادی کاهش دهید. کسب و کار های سنتی هزینه های نگهداری فیزیکی ، بازاریابی ، تبلیغات ، اجاره فضا و دستمزد پرسنل فراوانی نسبت به یک فروشگاه مجازی در تبریز دارند.

با توجه به تمامی این مزایا، طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یک گام بسیار مهم در رسیدن کسب و کار شما به موفقیت است. 

شرکت سئو وب سون دارای یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت فروشگاهی در تبریز، گرافیک و سئو سایت است که با استفاده از فناوری های مدرن و با توجه به بودجه و سلیقه مخاطب ، به شما کمک خواهد کرد تا بهترین و حرفه ای ترین سایت فروشگاهی را در تبریز داشته باشید.

شما می‌توانید علاوه بر دریافت مشاوره های تخصصی و رایگان در خصوص طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، از مشاوره ها و خدمات طراحی سایت شرکتی در تبریز هم بهره مند شوید. بدین منظور می‌توانید در هر لحظه با گروه پشتیبانیSeoweb7 از طریق تلفن و ایمیل تماس بگیرید و از تمامی خدمات ما مطلع و بهره مند شوید.

جهت استفاده از مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و کسب اطلاعات بیشتر فرم تماس زیر را تمکیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ( لطفا با توجه به تایم آزاد خود، بازه زمانی جهت تماس با شما را انتخاب نمایید.)

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
سئووب7 - seoweb7

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز

از آنجایی که کسب و کار های سنتی زیادی به سمت اینترنتی شدن می‌روند، طراحی سایت فروشگاهی در تبریز بسیار پر طرفدار شده است. اما باید توجه کرد که طراحی سایت فروشگاهی در تبریز نیازمند تخصص و مهارت خاص خود است که گروه متخصص و حرفه ای سئو وب سون می‌تواند در اجرای صفر تا صد طراحی سایت فروشگاهی در تبریز همراه شما باشد.

برخی از نکاتی که طراحان سایت و همچنین مشتریان باید به آن ها در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز توجه کنند عبارتند از :

1. طراحی سایت فروشگاهی در تبریز باید منظم و از نظر مخاطب جذاب باشد. استفاده از عناصر مختلف سایت مانند منو ، صفحه ساز ، اسلایدر تصاویر، گالری تصاویر ، اطلاعات تماس و … باید طوری در سایت قرار بگیرند که مخاطب بتواند به راحتی به تمام قسمت های سایت فروشگاهی در تبریز دسترسی داشته باشد.

همچنین باید از المان های گرافیکی مناسب و متناسبی مانند رنگ، فونت و تم جذاب در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز استفاده کرد زیرا باعث ایجاد زیبایی بصری می‌شود. هرچه در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز از عناصر منظم و المان های گرافیکی جذاب بیشتری استفاده کنیم توجه مخاطبان بیشتر جلب شده که این باعث افزایش بازدهی و ورودی سایت می‌شود.

2. امنیت سایت فروشگاهی در تبریز یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که باعث ادامه فعالیت سایت فروشگاهی در تبریز و همچنین معتبر شدن آن می‌شود. سرقت اطلاعاتی مانند رمز کاربری، رمز دوم اینترنتی، شماره تلفن و شماره کارت بانکی و … از رایج ترین مواردی هستند که در پلتفرم های آنلاین اتفاق می‌افتند . 

شما باید نسبت به امنیت سایت فروشگاهی خود در تبریز در برابر هکر ها توجه بسیاری داشته باشید. زیرا این کار علاوه بر افزایش اعتماد مخاطبان و مشتریان نسبت به سایت فروشگاهی شما در تبریز ، از دسترسی های غیر مجاز سارقان به اطلاعات کاربران هم جلوگیری می‌کند. 

برای این که امنیت سایت فروشگاهی خودتان را در تبریز افزایش دهید، می‌توانید سیستم SSL را روی سایت خود نصب و راه اندازی کنید. با این کار تمامی اطلاعات محرمانه کاربران و مدیران و داده های مشتریان به صورت بسیار پیچیده رمزگذاری می‌شوند.

اما باید همواره توجه داشت که حملات هکر ها و سارقان با این روش ها ریشه کن نشده و ادامه دارد، بنابراین باید به صورت مداوم از سایت پشتیبان گیری شود تا سایت فروشگاهی شما در تبریز ، به صورت ایمن به فعالیت خود ادامه دهد.

3. طراحی سایت فروشگاهی در تبریز باید ریسپانسیو و سازگار با انواع مرورگر ها باشد. شما باید دقت کنید که سایت فروشگاهی شما در تبریز بر روی تمامی دستگاه های دیجیتال مانند موبایل، تبلیت و انواع اندازه های صفحه نمایشگر ها به شکل منطبق و زیبا قابل دسترسی باشد.

همچنین سایت فروشگاهی شما در تبریز باید به گونه ای طراحی شود که در تمامی مرورگر ها مانند کروم به درستی نمایش داده شود و کاربران بتوانند به راحتی و در هر لحظه با انواع مرورگر ها به سایت فروشگاهی شما در تبریز دسترسی داشته باشند.

4. از دیگر مهمترین بخش هایی که در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز باید به آن توجه کرد استفاده از تصاویر مناسب و بهینه است. تصاویری مناسب و بهینه هستند که موضوعشان منطبق با موضوع سایت فروشگاهی شما در تبریز باشد و از مناسب ترین و بهترین رزولوشن تصویر (WEBP) که کمترین حجم و بالاترین کیفیت را دارد استفاده شود.

تصاویر مورد استفاده در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، باید منحصر به فرد و مختص برند شما باشد زیرا این کار مشخصا برند شما را در تبریز تقویت می‌کند. همچنین استفاده از تصاویر با کیفیت و کم حجم ، سرعت سایت را افزایش می‌دهند که باعث افزایش ورودی سایت فروشگاهی شما در تبریز می‌شود.

5. در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، عناصر مختلف مانند جزئیات کامل از مشخصات و قیمت محصولات، راهنمای کامل خرید ، پرداخت و ارسال، نظرات و بازخورد های مشتریان، اطلاعات کامل برند ، تاریخچه و صفحه ارتباط با ما باید به صورت کامل در سایت فروشگاهی در تبریز قرار بگیرند . همچنین حتما باید سبد خرید و امکان خرید آنلاین و ایمن برای مشتریان فراهم شود.

6. مهمترین آیتم در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز که باعث تقویت و ادامه فعالیت سایت شما می‌شود، به روزرسانی مداوم موجودی محصولات، قیمت و سایر اطلاعات کاربردی و تکمیلی است. زیرا اکثر مشتریان تمایل دارند از سایت هایی با اطلاعات به روز خرید کنند.

7. سئو و کدنویسی استاندارد از دیگر مهمترین اقداماتی است که در طراحی سایت فروشگاهی در تبریز باید انجام شود. منظور از سئو و کد نویسی سایت فروشگاهی در تبریز این است که کلمات کلیدی و کد های سایت باید به گونه ای باشند که موتور های جستجو ( گوگل ) به راحتی و با سرعت بتوانند محتوای سایت فروشگاهی شما را در تبریز ثبت (ایندکس) کنند.

همچنین سئو بهینه باعث افزایش سرعت و عملکرد سایت فروشگاهی شما در تبریز می‌شود و همینطور باعث می‌شود که در در نتایج موتور های جستجو رتبه بندی بالاتری را کسب کنید.

چگونه با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز وارد بازار های رقابتی شویم؟

چگونه با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز وارد بازار های رقابتی شویم؟

ابتدا باید بدانید که برای شروع و فعالیت یک سایت فروشگاهی در تبریز روش های زیادی وجود دارد. اما در این مقاله سعی کرده ایم که کارآمدترین و سریع ترین روش را به شما مخاطبان عزیز ارائه کنیم:

1. برای شروع هر کسب و کاری ، ابتدا باید نیاز مردم را پیدا کرده و سپس آن را در بازارهای داخلی و خارجی ارزیابی کنید. سپس باید در سدد رفع آن نیاز باشید چرا که اصلی ترین روش پایداری و موفقیت یک سایت فروشگاهی در تبریز شناخت نیاز مخاطب و رفع آن است.

2. اکنون باید مخاطبان و بازارهای هدفتان را شناسایی و ارزیابی کنید و سپس استراتژی های فروشگاهی آنلاین را برای سایت فروشگاهی تان در تبریز مشخص کنید. تعیین محصولات که منطبق با نیاز مشتری باشد ، قیمت گذاری ها که با مقایسه قیمت رقیبان تعیین شده باشد و همچنین نحوه بازاریابی و تبلیغات جزوی از این استراتژی ها محسوب می‌شوند و شما باید در تعیین این استراتژی ها بیشترین دقت و تمرکز و سیاست را داشته باشید.

3. حال شما باید برای فروشگاه خود در تبریز یک سایت فروشگاهی طراحی کنید . در این مرحله شما باید برای طراحی سایت فروشگاهی خود در تبریز برنامه ریزی دقیق و اطلاعات کافی داشته باشید و ساختار سایت فروشگاهی‌تان را بر اساس نوع کسب و کار و نیاز مشتریان و همچنین بر اساس هدفتان از طراحی سایت فروشگاهی، برنامه ریزی کنید. این برنامه ریزی شامل توجه به نوع محصولات، طراحی صفحات مختلف و دیگر عناصر مورد نیاز است.

بهتر است بدانید طراحی سایت فروشگاهی در تبریز نیازمند دانش و تخصص متخصصان فعال در حوضه طراحی سایت و سئو است. برای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، شما می‌توانید از مشاوره های تخصصی و رایگان گروه سئو وب سون بهره مند شوید و بهترین سایت فروشگاهی را در تبریز داشته باشید.

4. برای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز لازم است از یک سیستم مدیریت محتوا ( وردپرس ) استفاده کنید. وردپرس سیستمی است که امکان طراحی سایت بدون کدنویسی را فراهم کرده و به دلیل مقرون به صرفه بودن و امکان استفاده آسان طراحان و مدیران سایت فروشگاهی در تبریز، انتخاب اول تمامی طراحان سایت در تبریز است.

5. برای طراحی سایت فروشگاهی در تبریز به وسیله وردپرس ابتدا باید هاست و دامنه مناسب خریداری شود.
دامنه: آدرس سایتی است که سایت شما روی آن قرار می‌گیرد و شما می‌توانید بر حسب کسب و کار و فروشگاه خود از انواع org. و ir. و com. و… استفاده کنید.
هاست: بخشی از سایت است که تمامی اطلاعات و داده های مربوط به سایت و کاربران بر روی آن قرار می‌گیرد.

6. جهت طراحی سایت فروشگاهی در تبریز به صورت حرفه ای و موفق، ابتدا باید بر اساس جلسات نیاز سنجی، با توجه به نوع کسب و کار ، نیاز مشتری و بودجه، جذاب ترین تم (theme) برای سایت فروشگاهی شما در تبریز طراحی شود. این تم باید به گونه ای اختصاصی باشد که نمایانگر فروشگاه و برند شما در تبریز باشد.

7. آخرین مرحله از ورود شما به بازار های رقابتی، بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی در تبریز است. بهینه سازی و سئو حرفه ای ، باعث می‌شود سایت شما به راحتی در تمامی پلتفرم های دیجیتال قابل دسترسی باشد و همچنین سرعت شناخته شدن شما را در بستر بین الملل افزایش می‌دهد.

قیمت های طراحی سایت فروشگاهی

قیمت های طراحی سایت فروشگاهی

عوامل مختلفی مانند تجربه طراحان سایت ، پیچیدگی محتوا و اندازه سایت ، طراحی های گرافیکی و  قابلیت های سایت مانند سیستم پرداخت آنلاین، سیستم مدیریت کیف پول آنلاین و … می‌تواند در هزینه های طراحی سایت فروشگاهی در تبریز تاثیر گذار باشد. اما بهتر است قبل از اقدام به طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، با مشاوران متخصص در این زمینه مشورت کرده و مناسب ترین سایت را برای فروشگاه خود طراحی کنید.

پکیج استاندارد
شروع قیمت از 6.9 میلیون تومان

مشخصات
دامنه ir. رایگان
هاست رایگان (2گیگ)
امکان تعرفه و مدیریت ایمیل(محدود)
قابلیت شخصی سازی
پشتیبانی 4 ماه رایگان
تحویل 7 روزه

پکیج فوق العاده
شروع قیمت از 8.9 میلیون تومان

مشخصات
دامنه
هاست رایگان 1 ساله (5 گیگ)
امکان تعریف و مدیریت ایمیل (نامحدود)
قابلیت شخصی سازی
مشاوره کسب و کار
پشتیبانی 6 ماه رایگان
تحویل 13 روزه

پکیج پریمیوم
شروع قیمت از 45 میلیون تومان

مشخصات
دامنه com. رایگان
هاست پر سرعت رایگان (10 گیگ)
امکان تعریف و مدیریت ایمیل (نامحدود)
قابلیت شخصی سازی
مشاوره کسب و کار
پشتیبانی 1 ساله رایگان
تحویل 40 روزه

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی هزینه های طراحی سایت فروشگاهی و همچنین دریافت مشاوره از تیم متخصص Seoweb7 روی لینک زیر کلیک کنید.

نتیجه گیری

طراحی سایت فروشگاهی در تبریز یک قدم بسیار مهم در راه اندازی ، مدیریت و ارتقای کسب و کار آنلاین است که با استفاده از به روزترین فناوری ها و استراتژی های بازاریابی مناسب می‌توانید  کسب و کار خود رابه سطوح بالاتر (بین المللی) ارتقا دهید.

با طراحی سایت فروشگاهی در تبریز حضور شما در بازار های رقابتی تبریز که یکی از صنعتی ترین و روبه پیشرفت ترین شهر های ایران است، پر رنگ شده و در نتیجه جایگاه فروشگاه و کسب و کار شما در تبریز تثبیت می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با داشتن یک سایت فروشگاهی حرفه ای و مدرن در تبریز، با رقبا در بازار های رقابتی داخلی و خارجی رقابت کنید و جذب مشتریان و فروش بیشتری داشته باشید.

با توجه به نکات و مطالب گفته شده در مقاله طراحی سایت فروشگاهی در تبریز ، شما می‌توانید تجربه خریدی آسان و ایمن را برای کاربران و مشتریان خود فراهم کنید که در این صورت اعتماد مخاطبان شما افزایش می‌یابد و این افزایش اعتماد باعث افزایش ورودی سایت فروشگاهی شما در تبریز و در نتیجه افزایش فروش و درآمد شما می‌شود.

گروه سئو وب 7 دارای یک تیم متخصص در زمینه طراحی سایت فروشگاهی، سئو و گرافیک سایت در تبریز است که جهت ارتقای کسب و کار و بهبود عملکرد سایت فروشگاهی خود در تبریز، بهتر است با پشتیبانان ما تماس گرفته و از مشاوره های تخصصی و رایگان بهره مند شوید تا بالاترین و بهترین بازدهی را از سایت فروشگاهی خود در تبریز داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *