طراحی سایت شرکتی در تبریز

جستجو

در حال حاضر کسب و کار های متنوعی در بستر اینترنت در حال شکل گیری هستند. اگر عرضه کننده خدمات هستید و می‌خواهید برند و کسب و کار خود را گسترش دهید، باید بتوانید نیاز و علایق مخاطب را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهید و آن را رفع کنید. یکی از مهمترین روش ها برای گسترش کسب و کار و موفقیت آنلاین ، داشتن یک وبسایت شرکتی است. بنابراین، طراحی سایت شرکتی در تبریز یک اقدام بسیار مهم برای ورود شما به دنیای مجازی و دیجیتال است.

با طراحی سایت در تبریز حضور شما در گوگل و پلتفرم های آنلاین امکان پذیر می‌شود که با این روش شما می‌توانید یک شعبه از برند خود را در معرض دید مخاطبان و تمام افراد در سراسر جهان قرار دهید. همچنین ، با طراحی سایت شرکتی در تبریز ، سایت شرکت شما به صورت 24 ساعته در حال فعالیت خواهد بود و مخاطبان در هر کجا و در هر زمان می‌توانند به وبسایت شما دسترسی داشته باشند. 

شهر تبریز دارای تاریخچه غنی و توسعه صنعتی است که یکی از مراکز مهم کسب و کار در ایران به شمار می‌آید و همه روزه کسب و کار های آنلاین زیادی در این شهر درحال شکل‌گیری و پیشرفت هستند . داشتن یک پلتفرم حرفه ای آنلاین به شرکت‌ها در ایجاد رقابت در این شهر بزرگ کمک میکند.

شما می توانید خلاصه ای از این مطلب را در فایل صوتی زیر گوش دهید.

مزایای طراحی سایت شرکتی در تبریز

مزایای طراحی سایت شرکتی در تبریز

طراحی سایت شرکتی در تبریز به صورت حرفه‌ای و جذاب برای هر شرکت و سازمانی بسیار مهم است و مزایای بسیاری را برای شرکت ها در تبریز و جهان فراهم می‌کند. در زیر به برخی از مهمترین مزایای طراحی سایت شرکتی در تبریز اشاره می‌کنیم:

1. طراحی سایت شرکتی در تبریز با هدف ارتقای کسب و کار ، جذب مخاطبان جدید و پشتیبانی از مخاطبان فعلی ایجاد می‌شود. حضور آنلاین به شرکت ها این امکان را می‌دهد تا در هر مکان و زمانی با مشتریان هدف خود در ارتباط باشند. همینطور، مخاطبان می‌توانند به راحتی و به صورت 24 ساعته به اطلاعات و خدمات شرکت مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند.همچنین طراحی سایت شرکتی در تبریز باعث می‌شود که صاحبان کسب و کار بدون صرف هزینه‌های گران برای تبلیغات بتوانند برند خود را در سطح بین الملل گسترش دهند.

2. طراحی سایت شرکتی در تبریز باعث می‌شود که شرکت ها با استفاده از روش های تبلیغاتی وبازاریابی آنلاین به دسته بسیار گسترده ای از مخاطبان هدف خود بدون نیاز به نیروی کار انسانی مازاد دسترسی پیدا کنند که این باعث افزایش بازدهی و درآمد شرکت می‌شود. همینطور ، با طراحی سایت شرکتی در تبریز شما می‌توانید اطلاعات به روز و خدمات جدید خود را در هر لحظه به اطلاع مخاطبان خود برسانید.

3. با طراحی سایت شرکتی در تبریز به شکل حرفه‌ای، با کیفیت ، جذاب و منظم، اعتبار شرکت شما در تبریز ارتقا یافته و اعتماد مشتریان با اخذ اطلاعات دقیق و به روز از خدمات شرکت ، بیشتر جلب می شود.

4. در دنیای تجارت رقابتی امروزی ،با طراحی سایت شرکتی در تبریز می توان مزایای رقابتی را در مقایسه با خدمات رقبا به اطلاع مخاطبان رسانده و امکان نفوذ در بازار را برای شرکت و انتخاب مطمئن برای مخاطبان را فراهم نمود.

شاید با وجود مشکلاتی مانند نداشتن فن بیان خوب ، کلاه برداری‌های اینترنتی و هزینه های زیاد ، طراحی سایت شرکتی در تبریز یک پروسه دشوار به نظر بیاید اما گروه سون به عنوان یک تیم حرفه ای و با تجربه ، تصمیم گرفته تا علاوه بر خدمات طراحی سایت شرکتی در تبریز ، طراحی سایت فروشگاهی در تبریز را هم به مخاطبان ارائه کند. همچنین، خدمات گرافیک و سئو سایت را با توجه به سلیقه مخاطب ، بودجه و با استفاده از روش های به روز در اختیار مشتریان قرار دهد. همچنین ، ما به شما کمک خواهیم کرد تا وبسایتی حرفه ای داشته باشید و در تمامی مسیر تا رسیدن به درآمد همراه شما خواهیم بود.

جهت استفاده از مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و کسب اطلاعات بیشتر فرم تماس زیر را تمکیل نمایید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ( لطفا با توجه به تایم آزاد خود، بازه زمانی جهت تماس با شما را انتخاب نمایید.)

لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.

اگر تمایل به ایجاد یک ویترین از برند خود را در یک پلتفرم بین المللی ( Google ) دارید ، شما می‌توانید در هر لحظه با تیم متخصص گروه SEVEN تماس بگیرید. 

مراحل طراحی سایت شرکتی در تبریز

مراحل طراحی سایت شرکتی در تبریز

قبل از پرداختن به مراحل اصلی طراحی سایت شرکتی در تبریز، بهتر است بدانید که طراحی سایت شرکتی در تبریز شامل 2 بخش اصلی فرانت اند( front end) و بک اند (back end) است.

فرانت اند یا front end : قسمتی است که کاربر می‌بیند و از طریق آن با سایت در تعامل است.

بک اند یا back end: قسمتی است که شامل کد ها و پایگاه داده سایت است و کاربر هیچ ارتباط مستقیمی با این قسمت ندارد. 

در طراحی یک وبسایت حرفه ای در سطح جهانی، طراحی هر یک از این قسمت ها باید به صورت جداگانه انجام شود که نیازمند مهارت و تخصص خاص خود است.

1. در مرحله اول با توجه به نوع فعالیت شرکت، هدف اصلی سایت، نوع محتوا و قابلیت‌های مورد نیاز مشتری از سایت ، یک نمای کلی از صفحات سایت و جایگاه قرارگیری عناصر مختلف تعیین می‌شود که شامل ایجاد منوها، صفحه اصلی، صفحات خدمات، صفحات درباره ما و تماس با ما و سایر صفحات مورد نیاز می‌شود.

2. در مرحله دوم مناسب ترین دامنه و هاست خریداری می‌شود.

دامنه: یکی از اصلی ترین فاکتور ها در طراحی سایت شرکتی در تبریز، انتخاب نام مناسب برای سایت است زیرا دامنه، آدرس سایتی که سایت شما روی آن قرار می‌گیرد. شما می‌توانید بر حسب حوزه فعالیت سایت از دامنه مختص کسب و کار خود اعم از com , .ir , .org. ,….استفاده کنید.

هاست: قسمتی است که تمامی اطلاعات مربوط به محتویات سایت ، اطلاعات صفحات و کاربران روی آن ذخیره می‌شود. همچنین امنیت و سرعت بالا نیز مربوط به این بخش است.

3. در مرحله سوم،  برنامه نویسی سایت انجام می‌شود که با توجه به نیاز مشتری و برآورد هزینه ها می‌توان از برنامه های طراحی سایت مثل وردپرس و یا سایر پلتفرم ها استفاده کرد که انتخاب اکثر طراحان سایت، برنامه وردپرس است.

بهتر است بدانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای سایت است که امکان طراحی سایت بدون کدنویسی را فراهم کرده است. با وجود انواع مختلفی از برنامه های طراحی سایت، مقرون به صرفه بودن و استفاده آسان از وردپرس باعث شده که این پلتفرم یکی از جذاب ترین و بهترین گزینه ها برای طراحی سایت شرکتی بشمار بیاید. 

4. در مرحله چهارم، قالب سایت آماده می‌شود. 

ابتدا یک جلسه نیازسنجی برگذار می‌شود تا نیاز ها و خواسته های مشتری مشخص شود تا بتوانیم بر اساس نیاز مشتری قالب هایی را طراحی و شخصی سازی کنیم تا با استفاده از آن بتوانید بهترین تم ( theme )  را برای سایت شرکتی خود در تبریز طراحی کنید.

5. در مرحله پنجم ، سایت  بهینه‌سازی می‌شود تا سرعت بارگذاری بالا، سئو (SEO) بهینه و پاسخگویی به دستگاه‌های مختلف را داشته باشد .سپس سایت در بستر بین الملل راه اندازه می‌شود و با استفاده از پنل مدیریت وردپرس، سایت مدیریت و به روزرسانی می‌شود تا بتوان در هر لحظه هر گونه اشکال بوجود آمده را برطرف کرد.  اما باید توجه کرد که طراحی سایت شرکتی در تبریز یک فرآیند مستمر است که همیشه نیاز به مراقبت و نگهدای خواهد داشت.

ویژگی های طراحی سایت شرکتی در تبریز چیست؟

ویژگی های طراحی سایت خوب در تبریز

برای اینکه بهترین و بیشترین بازدهی را از برند و کسب و کارتان داشته باشید باید بدانید که طراحی سایت شرکتی در تبریز به صورت خوب و حرفه ای چه ویژگی هایی دارد:

طراحی سایت با روش های مدرن

امروزه که بیشتر مردم وقت خود را در فضای مجازی می‌گذرانند ، طراحی یک سایت شرکتی مدرن و جذاب در تبریز اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند. طراحی سایت شرکتی در تبریز به صورت مدرن ، از طراحی گرافیکی مانند انیمیشن و آیکون های جدید و فونت های به روز … بهره می گیرد که برای مخاطبان جذابیت داشته و این امکان را به کاربران می دهد که به راحتی و با لذت بیشتری با سایت ارتباط برقرار کنند.

سرعت مناسب بارگذاری سایت

سرعت بارگذاری سایت یکی از عوامل بسیار مهم در طراحی سایت شرکتی در تبریز است که باید توجه بسیار ویژه ای به آن شود. سایتی بهینه است که فاصله کلیک مخاطب بر روی لینک و باز شدن سایت کمتر باشد. افراد معمولا بیشترین استقبال را از سایت های با سرعت بالا دارند و اگر سرعت بارگذاری سایت پایین باشد از بازدید آن سایت صرف نظر کرده و به سراغ گزینه های بهتر می‌روند.

برای دستیابی به سرعت مناسب بارگذاری سایت به موارد ذیل باید توجه شود:

1. تصاویر با حجم بالا زمان بارگذاری سایت شرکتی در تبریز را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهند. بنابراین بهینه سازی تصاویر بایستی انجام شود و برای اینکار می‌توان از فرمت‌های فشرده‌تر مانند JPEG و WEBP بهره گرفت.

2. فایل‌های CSS و JavaScript که منجر به کند شدن سرعت بارگذاری سایت شرکتی در تبریز می‌شود باید کاهش حجم داده شوند برای اینکار بایستی فایل‌های خالی و غیرضروری را حذف کرده و فایل‌های خارجی را به حداقل برسانید.

3. استفاده از شبکه توزیع محتوا (CDN) می‌تواند محتوای سایت شرکتی در تبریز را با سرعت بیشتری به کاربران ارائه دهد. سرویس‌های CDN امکان قراردهی محتوای سایت شرکتی شما در سراسر جهان به صورت موازی را در سرورهای مختلف فراهم می نماید.

4. برای افزایش سرعت بارگذاری سایت شرکتی در تبریز حتما باید از آخرین به روزرسانی ها استفاده کرد مثلا اگر از سیستم وردپرس برای طراحی سایت شرکتی در تبریز استفاده می‌کنید، باید از آخرین نسخه برنامه و قالب ها استفاده کنید زیرا به روزرسانی ها باگ ها را که باعث کاهش سرعت سایت شرکتی در تبریز می‌شوند ، برطرف می‌کنند.

امنیت بالا 

امنیت بالای سایت شرکتی در تبریز یکی از مهمترین عوامل اعتبار و ادامه فعالیت سایت شرکتی در سطح بین الملل است. باید همواره به این توجه داشت که سرقت اطلاعاتی مانند رمز کاربری، رمز دوم اینترنتی، شماره تلفن و شماره کارت بانکی و … همیشه در فضای مجازی وجود داشته و شما باید نسبت به تامین امنیت سایت شرکتی خود در برابر هکرها توجه ویژه ای کنید که این امر باعث معتبر شدن سایت شرکتی شما می‌شود و ترس مخاطبان شما در برابر ثبت اطلاعات از بین می‌رود.

برای این کار می‌توان سیستم SSL را بر روی سایت راه اندازی کرد که یکی از بهترین راهکار ها برای محافظت از اطلاعات کاربران و مدیران سایت شرکتی در تبریز است به طوری که اطلاعات موجود در سایت به صورت کد های پیچیده رمزگذاری می‌شود و نیز پشتیبان گیری منظم از سایت شرکتی در تبریز نیز می بایستی برای محافظت سایت از حملات هکری یا هرگونه اختلالاتی که می تواند منجر به از بین رفتن اطلاعات شود ، برای بازیابی آنها در اولویت قرار گیرد.

استفاده از تصاویر مناسب و بهینه

شما باید اطلاعاتی را در سایت شرکتی خود در تبریز منتشر کنید که مرتبط با کسب و کار و برند شما باشد ، این اطلاعات باید به طور کامل مخاطبان و مشتریان را از نوع خدماتی که دارید آگاه سازد. حتما باید مطمئن شوید که تصاویر انتخابی شما با رزولوشن مناسب و هماهنگ با تم و موضوع سایت تان و با طرح‌های جذاب و استایل‌های مدرن باشد. این کار علاوه بر زیبایی بصری سایت شرکتی  در تبریز، حس حرفه‌ای و کارآمدی را به مخاطبان شما انتقال خواهد داد.

استفاده از تصاویر مناسب که تکراری و مشابه با سایر برندها نباشد، می‌تواند هویت برند شما را در تبریز تقویت کند. بنابراین دقت در انتخاب رنگ‌ ها، آیکون‌ها و الگوهای شناختی برند شما، اهمیت بالایی دارد تا مشخصاً برند شما را در تبریز به مخاطبان تداعی کند.

تصاویر بهینه از کاهش سرعت سایت شرکتی در تبریز می‌کاهند و باعث جذب ورودی سایت هم می شوند . اکثر افراد از سه فرمت JPEG، PNG و GIF در سایت خود استفاده می‌کنند اما باید بدانید که بهینه ترین فرمت مورد استفاده در سایت شرکتی در تبریز WEBP است. زیرا با وجود داشتن کیفیت بالا ،حجم کمتری نسبت به سه فرمت قبلی دارد.

دسترسی آسان در تمامی دستگاه های دیجیتال

 اکثر افراد برای ورود به سایت شرکتی در تبریز ، از انواع دستگاه های دیجیتالی مثل تبلت و یا تلفن های همراه استفاده می‌کنند که این امکان را به آن ها می‌دهد که در هر لحظه به سایت شما دسترسی داشته باشند. در این صورت بسیار مهم است که طراحی سایت شرکتی در تبریز ، ریسپانسیو یا واکنشگرا باشد یعنی به طرزی تطبیقی و زیبا، با تمام اندازه های صفحه نمایش سازگار شده و کاربران بتوانند به راحتی به محتوای کامل سایت شرکتی درتبریز دسترسی داشته باشند.

کد نویسی استاندارد و سئو سایت

منظور از کدنویسی و سئو سایت شرکتی در تبریز این است که کد های سایت به گونه ای بهینه باشد که موتور های جست و جو  (گوگل) بتوانند به آسانی و با سرعت بیشتری صفحات سایت شرکتی در تبریز را بررسی و ایندکس ( ثبت ) کنند.

کدنویسی و سئوی صحیح و ساده یکی از اصلی ترین مراحل برای افزایش سرعت و عملکرد سایت شرکتی در تبریز است. زیرا کدهای پیچیده باعث کاهش سرعت و عملکرد سایت می شوند. سئو استاندارد این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی تمامی عیب ها و خطا های سایت شرکتی در تبریز را شناسایی کرده و بهبود ببخشید و همچنین بتوانید ورودی سایت شرکتی خود را در تبریز افزایش داده و رتبه بالاتری را در نتایج موتو‌ر‌های جستجو برای کلید واژه‌های مرتبط کسب نمایید.

علاوه بر آن،  مهم است اطمینان حاصل کنید که URL‌های سایت شرکتی شما در تبریز قابل خواندن و فهم برای موتورهای جستجو باشند برای این کار لازم است از کلمات کلیدی مرتبط در URL صفحه برای بهبود سئو استفاده نمود.

 

قیمت های طراحی سایت شرکتی در تبریز

هزینه های طراحی سایت شرکتی

عوامل زیادی هزینه های های طراحی سایت شرکتی در تبریز را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برخی از این عوامل عبارتند از:

1. محتوا و اندازه سایت: یک سایت بزرگ با محتوای فراوان ، نیاز به صرف زمان و تلاش بیشتری دارد که ممکن است به صورت مستقیم هزینه طراحی سایت شرکتی در تبریز را تحت تاثیر قرار دهد.

2. طراحی با قالب های سفارشی یا آماده: طراحی سایت شرکتی در تبریز به صورت سفارشی نیاز به تخصص و زمان زیاد دارد که باعث افزایش هزینه های طراحی سایت شرکتی در تبریز می‌شود اما استفاده از قالب های آماده تا حد زیادی هزینه های طراحی سایت شرکتی در تبریز را کاهش می‌دهد.

3. خدمات مرتبط: ارائه خدماتی مانند طراحی گرافیکی ، بهینه سازی سئو، امنیت سایت و پشتیبانی ممکن است هزینه های نهایی طراحی سایت شرکتی در تبریز را تحت تاثیر قرار دهد.

با توجه به موارد فوق، گروه seven بهترین هزینه ها را برای طراحی سایت شرکتی در تبریز در پکیج هایی برای مخاطبان و مشتریان ارائه می‌دهد.

پکیج اقتصادی

شروع قیمت از 4.9 میلیون تومان​

مشخصات
دامنه ir. رایگان
هاست رایگان (2 گیگ)
امکان تعریف و مدیریت ایمیل (محدود)
قابلیت شخصی سازی
پشتیبانی 4 ماه رایگان
مشاوره دریافت اینماد
تحویل 7 روزه

پکیج حرفه ای

شروع قیمت از 6.9 میلیون تومان

مشخصات
دامنه com. رایگان
هاستهاست رایگان 1ساله(5گیگ)
امکان تعرفه و مدیریت ایمیل(نامحدود)
قابلیت شخصی سازی
مشاوره و کسب و کار
پشتیبانی 6 ماه رایگان
تحویل 13 روزه

پکیج اختصاصی

شروع قیمت از 11.9 میلیون تومان

مشخصات
دامنه com. رایگان
هاست پر سرعت رایگان (10 گیگ)
امکان تعریف و مدیریت ایمیل (نامحدود)
پشتیبانی1 ساله رایگان
قابلیت شخصی سازی
مشاوره کسب و کار
تحویل 29 روزه

شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمامی هزینه ها و همچنین دریافت مشاوره از تیم متخصص سون بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

نتیجه گیری:

از آنجایی که تبریز یک شهر صنعتی و بزرگ است، طراحی سایت شرکتی در تبریز باعث برندینگ و ارتقای کسب و کار شما در تبریز می‌شود. طراحی سایت شرکتی در تبریز ، به عنوان یک ابزار ارتباطی مهم، نقش بسیار مؤثری در تبلیغات، بازاریابی و ارتباط با مشتریان دارد .

طراحی سایت شرکتی در تبریز با ارائه محتوای ارزشمند، امکان ارتباط فعال با مشتریان را از طریق پلتفرم های دیجیتال و مجازی افزایش می‌دهد و باعث می‌شود شرکت های فعال در تبریز بتوانند شناخت برند خود را در تبریز و جهان افزایش دهند. در نتیجه ، طراحی سایت شرکتی در تبریز به صورت حرفه ای باعث ایجاد اعتماد و جذب مخاطبان بیشتر ، تبدیل آنها به مشتریان وفادار  و افزایش فروش و درآمد شما می شود.

 

با توجه به تمامی نکات ، مراحل و هزینه های ذکر شده در مقاله طراحی سایت شرکتی در تبریز ، با برنامه ریزی دقیق و توجه به جزئیات ، شما می‌توانید یک سایت شرکتی حرفه ای در تبریز داشته باشید. همچنین جهت بهبود و ارتقای فعالیت خود در تبریز و به صورت بین الملل ، بهتر است از مشاوره های حرفه ای و تخصصی گروه سون در طراحی سایت شرکتی خود در تبریز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *